Justin Timberlake conduce din nou topul Billboard 200
Este deja obişnuinţă ca Justin Timberlake să-şi ţină fanii în aşteptare pentru un nou album, cu care de regulă sparge gura târgului. A făcut aşa în 2013, când a lansat, după şapte ani, ”The 20/20 Experience”, ce a debutat cu 968.000 de vânzări şi a devenit cel mai bine vândut album al anului.
O face din nou acum, cu “Man of the Woods”, album definit de un mixt interesant de pop, funk, blues, R&B şi country, care a debutat pe primul loc în topul Billboard 200, devenind astfel cel de-al patrulea album al artistului ce înregistreaază acest record şi cea mai bună performanţă înregistrată de un album în prima săptămână de la lansare (după „Reputation” a lui Taylor Swift, din decembrie 2017).
Lansat pe 2 februarie, “Man of the Woods” – al cincilea din discografia lui Timberlake şi ”albumul cu cea mai exploratoare muzica din ultimii ani”, după cum îl consideră cei de la The Rolling Stone – a fost vândut în 293.000 de unităţi, dintre care 242.000 au fost copii fizice ale albumului, în timp ce single-ul de deschidere al albumului, „Filthy”, a debutat pe poziţia a noua a topului Billboard Hot 100.
În clasamentul Billboard, „Culture II” al grupului rap Migos, ocupă locul doi cu 88.000 de unităţi vândute; coloana sonoră a filmului „The Greatest Showman” se siteuează pe locul al treilea, cu 81.000 de unităţi; Ed Sheeran ocupă locul al patrulea, cu „÷ (Divide)”, după ce albumul a fost vândut în 40.000 de unităţi; iar „24K Magic”, al lui Bruno Mars se plasează pe locul al cincilea, cu 35.000 de unităţi vândute în ultima săptămână.