Kate Winslet a lansat o colecţie limitată de ceasuri în scop caritabil
Anul trecut, în luna mai, actriţa britanică Kate Winslet (pe care o ştiţi din “Titanic”, “The Reader” sau “Eternal Sunshine of the Spotless Mind”) făcea o vizită la Saint-Imier, Elveţia, unde îşi are sediul brandul de ceasuri Longines. În urma acelei vizite, actriţa a ales un ceas de mână din anii 1950 din colecţia muzeală a brandului (deţinut acum de Swatch), pe care l-a transformat acum într-o ediţie limitată de cinci exemplare numită Flagship Heritage (întocmai ca ceasul care a inspirat-o) şi destinată actelor de caritate. Mai exact, trei din cele cinci ceasuri vor fi vândute online, cu toate sumele alocate, Fundaţiei Golden Hat, o organizaţie non-profit dedicată strângerii de fonduri pentru copiii cu autism, pe care Winslet a înfiinţat-o în 2010.
Cunoscută pentru gusturile ei rafinate, Kate Winslet – devenită între timp ambasador al eleganţei pentru Longines – şi-a dorit ca ceasurile acestei colecţii limitate să fie cât mai apropiate, ca formă şi dimensiune, de superbul model original, din aur de 18 carate, cu diametru de 35 de mm. Astfel, ceasurile din noua colecţie au un cadran rotund din argint în două tonuri, o carcasă de aur (de 18 carate), o rezervă de 42 de ore, rezistenţă la apă de până la 30 m adâncime, pietre de safir iar pe spate, semătura lui Kate Winslet.
Licitarea pentru fiecare ceas începe de la 25.000 USD, iar ofertanţii câştigători vor primi ceasul de la Winslet însăşi cu ocazia următoarei sale apariţii publice cu Longines. Licitaţia are loc între 10 şi 30 iunie 2017 iar ofertele pot fi depuse online pe siteul Longines.