Kendall Jenner şi La Perla lansează o colecţie de lenjerie „built-in”
Kendall Jenner străluceşte în noua campanie a brandului La Perla. Brandul italian de lux reuşeşte să surprindă cu o nouă campanie ultra-feminină şi senzuală. Pentru colecţia toamnă-iarnă 2017, La Perla propune o abordare inovatoare în ceea ce priveşte designul pieselor din noua colecţie: lenjeria este „built in”, adică este „încorporată” unor piese vestimentare moderne şi elegante, fie că vorbim despre rochii, bluze sau costume. Celebra marcă a lansat zilele trecute câteva fotografii şi un clip dedicat colecţiei.
Fotografiile ne-o dezvăluie pe Kendall Jenner într-un fel de Grădină a Edenului, frumuseţea sa fiind pusă în valoare atât de obiectele vestimentare de înaltă ţinută, cât şi de decorul luxuriant. În prima fotografie a campaniei Kendall poartă un body din dantelă în nuanţe magenta şi este înconjurată de fructe şi flori.
O altă imagine a campaniei La Perla ne dezvăluie o senzaţională rochie albă cu un decolteu adânc care lasă să se întrezărească lenjeria dantelată. Albul rochiei contrastează cu decorul bogat în vegetaţie, desprins parcă din poveştile cu zâne.
Costumul gri din cea de-a treia fotografie a campaniei este brodat cu flori colorate. Ceva din această imagine de conferă senzaţia de androginitate. Motivele florale par desprinse din decorul care o înconjoară pe Kendal Jenner.
Şedinţa foto pentru colecţia toamnă-iarnă 2017 La perla a avut loc într-o grădină din Milano şi a fost realizată de un duo de excepţie: fotografii Marcus Piggott şi Mert Alas. Julia Haart, Directorul de creaţie La Perla, este cea care a realizat styling-ul şedinţei foto şi, de asemenea, cea care semnează designul colecţiei.
Kendall Jenner a devenit imaginea La Perla în 2016, făcându-şi debutul pentru campania care lansa colecţia de primăvară-vară 2017. La Perla este una dintre cele mai cunoscute branduri de lenjerie din lume şi a colaborat de-a lungul vremii cu modele celebre ca Naomi Campbell sau Cara Delevigne.