Lady Gaga lansează colecţia de haine Gaga•UO•Joann
Mult aşteptatul turneu mondial Joanne World Tour, prin care Lady Gaga îşi promovează cel de-al cincilea album de studio, „Joanne” (2016), va începe pe 1 august în Vancouver, Canada. Inspirată de acest material discografic, cântăreaţa a creat, în colaborare cu Urban Outfitters (corporaţie multinaţională de îmbrăcăminte), o colecţie de articole de îmbrăcăminte şi accesorii, prin care vrea să-şi promoveze turneul şi albumul. Intitulată Gaga•UO•Joann, colecţia cuprinde 10 piese de haine şi accesorii pentru femei şi bărbaţi, printre care regăsim: tricouri cu mânecă lungă sau cu mânecă scurtă, jachete, rucsacuri, şepci de baseball, hanorace. Albe, negre sau cafenii, articolele acestei ediţii limitate, poartă numele artistei sau al albumului („Joanne”), chipul sau bustul artistei cu sânii dezgoliţi (imagine ce apare pe coperta albumului).
Produsă în parteneriat cu Bravado (compania care a produs şi colecţiile de îmbrăcăminte ale lui Justin Bieber şi The Weeknd), colecţia Gaga•UO•Joann are preţuri curpinse între 16 dolari şi 279 de dolari şi va intra în magazinele Urban Outfitters începând de vineri, 18 mai, urmând ca din 22 mai să fie valabilă şi online în America de Nord şi Europa. Odată cu lansarea acestei colecţii semnată de Mama Monstru – cum i se mai spune lui Lady Gaga datorită „The Manifesto of Mother Monster”, discurs pe care-l ţine în videoclipul „Born This Way“ –, fanii vor putea achiziţiona şi albumul „Joanne”, în varianta vinil roz fluorscent, disponibil în doar 2.000 de exemplare, în magazinele Urban Outfitters.