Lady Gaga, noua imagine a brandului american de bijuterii Tiffany
Poate ştiaţi deja că Lady Gaga – cântăreaţa americană câştigătoare a şase premii Grammy şi a unui Glob de aur – va performa pe 5 februarie în cadrul Super Bowl (campionatul anual al Ligii Naţionale Americane de Fotbal), ce va ave aloc pe NRG Stadium, din Houston, Texas.
Ceea ce nu ştiaţi probabil este că în pauza Super Bowl, va fi difuzat un clip de 60 de secunde a brandului american de bijuterii Tiffany, a cărei imagine oficială a devenit de curând Lady Gaga, informează news.ro.
Artista – care va apărea în campania ”Legendary Style”, ce promovează cea mai recentă colecţie a companiei, Tiffany Hardwear (clipul, realizat de fotograful britanic David Sims, o prezintă pe Gaga vorbind despre propria creativitate) – se declară onorată să facă parte din “familia Tiffany and Co”, spunând că este doar “o doamnă dintr-un şir lung de generaţii de femei”. “Suntem nu doar mândre când primim bijuterii în dar, dar cunoaştem şi strălucirea pe care ele ne-o oferă, făcându-ne să ne simţim puternice, ambiţioase şi creative, transformând problemele noastre în platină (sic!)”, a scris Gaga pe contul ei de Instagram.
Colecţia Hardwear conţine aur de 18 carate şi bijuterii din argint inspirate de o breţară unisex pe care brandul Tiffany a vândut-o în 1971.
Bijuteriile acestei colecţii vor putea fi cumpărate din reţeaua de magazine Tiffany începând din 28 aprilie şi de pe internet începând din 2 mai.