LVMH lansează magazinul online de lux "24 Sevres"
LVMH – cea mai mare companie producătoare de bunuri de lux din lume – lansează pe 6 iunie „24 Sevres”, magazin online de lux destinat produselor de modă, cosmeticelor şi accesoriilor de voiaj create de unele dintre cel mai mari branduri de fashion, anunţă BOF. Denumit astfel după Rue de Sevres, unde îşi are locaţia magazinul parizian al grupului LVMH, Le Bon Marche, noul magazin online va adăposti peste 150 de branduri, printre care Prada, Gucci, Valentino, Margiela, Kitsune, 20 dintre acestea aparţinând grupului LVMH precum Louis Vuitton, Dior sau Fendi.
Investiţia în acest proiect a fost de câteva milionae de euro şi reprezintă cea mai mare iniţiativă luată de LVMH în mediul online începând cu 2015, când l-a angajat pe fostul director de muzică Apple, Ian Rogers, pentru a-i realiza strategia digitală şi a-i valorifica extinderea vânzărilor online a sectorului de lux. Numai anul trecut, vânzările online ale LVMH au fost de 2 miliarde de euro. LVMH investeşte deja de ceva vreme în comerţul online şi prin aşa numitul LVMH Luxury Ventures, proiect dedicat investiţiei în companii mici de modă, cosmetice sau accesorii şi în promovarea acestora pe reţelele de socializare.
„24 Sevres”, care va avea competitori puternici precum Net-a-Porter, MyTheresa, Matchesfashion.com sau LuisaViaRoma, va fi dispoibil, din iunie, în peste 70 de ţări.