Naomi Campbell şi Marc Jacobs, pentru o cauză dreaptă
La aproape 10 ani de la campania creată de designerul Marc Jacobs, “Protect the Skin You’re In”, în care poza Naomi Campbell, cei doi fac din nou echipă într-un proiect realizat special pentru Ziua Mondială a combaterii SIDA, ce are loc în fiecare an pe 1 decembrie. Proiectul constă într-o colecţie limitată de tricouri pe care sunt scrise numele celor doi alături de mesajul de sprjinire a luptei împotriva SIDA.
Ideea îi aparţine lui Campbell, care a participat în urmă cu un an la o întâlnire a Organizaţiei Naţiunilor Unite la Ziua Mondială de combatere a SIDA, unde şi-a promis că va convinge un designer să creeze împreună cu ea o serie de tricouri pentru Programul Naţiunilor Unite pentru HIV / SIDA (cunoscut simplu cu numele de UNAIDS). „Istoria lungă a lui Naomi în ceea ce priveşte angajamentul umanitar este remarcabilă şi autentică„, a spus Jacobs făcând referire la faptul că Naomi este implicată în activităţi umanitare încă de la vârsta de 23 de ani, când întâlnirea cu preşedintele sud-african Nelson Mandela a fost hotărâtoare în acest sens pentru ea.
Campbell mărturiseşte că l-a sunat pe Jacobs să-l întrebe dacă vrea să colaboreze cu ea, iar Marc, ”un prieten extraordinar, loial de 31 de ani„, după cum îl numeşte aceasta, a spus: „Absolut, vreau să fac asta„. Şi aşa s-a născut acest parteneriat, care are rolul de a strânge fonduri pentru activităţile UNAIDS, care îi sprijină la rândul lor pe toţi cei care sunt afectaţi de HIV. Tricourile au fost puse deja în vânzare, la preţul de 55 de dolari, pe marcjacobs.com şi în magazinele Marc Jacobs.