Netflix, o platformă de streaming video specializată în difuzarea de filme şi seriale TV, îşi va creşte cheltuielile de producţie şi achiziţie, încercând să atragă astfel un număr mai mare de clienţi noi, şi va investi un buget de 6 miliarde de dolari în conţinuturi noi în anul 2017, informează New Musical Express.
Această sumă va fi cheltuită pentru producţia unor seriale originale proprii, precum „Stranger Things” şi „House Of Cards”. Din acelaşi buget va fi finanţată şi achiziţionarea de programe noi în catalogul său de filme şi seriale TV clasice.
Potrivit BuddFeed News, creşterea cheltuielilor reprezintă o parte a strategiei adoptate de Netflix pentru a-şi ameliora profiturile marginale, care sunt relativ mici.
„Prin venituri mai mari, putem să reinvestim pentru a ajuta Netflix să atragă noi membri din lumea întreagă, în timp ce vom continua să îi încântăm pe clienţii noştri existenţi”, a declarat Reed Hastings, CEO-ul Netflix.
După ce a respins posibilitatea difuzării offline a producţiilor sale, în 2014, Reed Hastings a spus că Netflix ar putea să ofere spectatorilor această opţiune începând din aprilie 2017 şi managerii platformei ar trebui să „îşi păstreze minţile deschise” în faţa acestei posibilităţi.
Dan Taitz, un manager de top la Penthera, companie specializată în producţia de software-uri ce permit conţinuturilor video să fie descărcate în telefoanele inteligente, a dezvăluit pentru Light Reading că Netflix şi-a revizuit atitudinea faţă de difuzările în sistem offline.
Un alt expert din această industrie a accentuat faptul că, în funcţie de contractele de licenţă pe care le va încheia cu reţelele TV şi studiourile cinematografice, Netflix ar putea să aleagă ca nu toate conţinuturile sale să devină disponibile în sistem offline. Producţiile sale originale precum „Stranger Things” şi „Orange Is The New Black” ar putea fi incluse într-un viitor serviciu download-to-go.
Netflix nu a confimat deocamdată informaţiile despre lansarea unui astfel de serviciu.