Noua colecţie Dolce&Gabbana promovează ideea de familie - LIFE.ro
Sari la conținut

Noua colecţie Dolce&Gabbana promovează ideea de familie

Casa de modă italiană Dolce&Gabbana – a cărei istorie a început în 1985, când designerii Domenico Dolce şi Stefano Gabbana au pus bazele unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume – este cunoscută, nu doar pentru creaţii vestimentare inedite, ci şi pentru campanii şi proiecte prin care promovează ideea de familie.
Share this article

Casa de modă italiană Dolce&Gabbana – a cărei istorie a început în 1985, când designerii Domenico Dolce şi Stefano Gabbana au pus bazele unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume – este cunoscută, nu doar pentru creaţii vestimentare inedite, ci şi pentru campanii şi proiecte prin care promovează ideea de familie.

A făcut-o şi în trecut prin proiecte precum #DGFamily, un album foto online dedicat familiilor din întreaga lume (bazat pe fotografii trimise de oameni de pretutindeni) şi prin prezentări de modă precum cea din 2016, inspirată de ideea de mamă. A făcut-o şi de curând, pe podiumul Săptămânii Modei de la Milano, unde creaţiile vestimentare Dolce&Gabanna au fost purtate, nu doar de modele celebre, ci şi de mame şi copii, fraţi şi surori.

Colecţia toamnă-iarnă #DGRinascimento – “un trimf al opulenţei”, după cum au numit-o cei de la Reuters, din care nu au lipsit elementele definitorii ale brand-ului gen dantelă, trandafiri, transparenţe negre, corsete, imprimeuri leopard – a fost prezentată de modele renumite precum Bianca Balti, dar şi de fiii şi fiicele unor personalităţi: fiica modelului Laetitia Casta, fiul actriţei Pamela Anderson, cele trei fiice ale actorului Andy Garcia.

“Familia este punctul nostru de referinţă”, spuneau cândva Domenico Dolce şi Stefano Gabbana – care au format ei înşişi, în trecut, un cuplu şi care au militat permanent pentru drepturile homosexualilor -, mesaj pe care l-au readus acum în lumină prin noua colecţie.

Rochii verde smarald, rochii negre transparente, smokink-uri negre şi aurii, blănuri, paltoane lungi cu broderii, costume colorate accesorizate cu coroane scânteietoare, ochelari de soare, genţi colorate, tricouri cu imprimeuri (ex: seria de tricouri albe imprimate cu chipul şi bustul cântăreţului pop Justin Bieber – unul dintre muzicienii favoriţi ai brand-ului) – aceste minunate creaţii vestimentare au îmbrăcat diferite vârste şi naţionalităţi în ideea de a celebra familia.

Şi pentru ca totul să pară destins, ca în familie, fragmente din show s-au derulat pe muzica live a cântăreţului pop american Austin Mahone.

Share this article

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora