Nu poți obține întotdeauna ceea ce îți dorești, dar uneori cu ajutorul inteligenței artificiale poți
Dacă există un tărâm în care „a vedea” înseamnă „a crede” și în care imaginile sunt limbajul care transcende orice granițe, acesta este industria modei. Fapt valabil atât pentru clienți, cât și pentru profesioniști, pe podiumul de modă sau în afara lui.
O experiență de cumpărături personalizată: prezentul și viitorul modei online
Astăzi, consumatorii caută din ce în ce mai multă personalizare; încetul cu încetul, ei obosesc de la o alegere la alta între magazine și mărci de modă, prin urmare, vor să găsească exact ceea ce le place foarte repede. Inteligența artificială este cea mai eficientă modalitate de a le oferi această experiență, sporind în același timp loialitatea față de cei care pot oferi soluții personalizate.
Peste 62% dintre cumpărătorii online GenZ și milenialii o doresc!
Studiile recente evidențiază că modul în care oamenii doresc în mod natural să facă cumpărături este mult mai apropiat de ce are de oferit căutarea folosind imagini, în special efectuată prin intermediul dispozitivelor mobile, prin comparație cu căutarea tradițională, prin text sau navigarea pe site.
Imaginile sunt mai expresive decât cuvintele și este mult mai ușor să faci o poză cu o ținută pe care o iubești la o celebritate, influencer ori formator de opinie și să o încarci pentru a găsi ceea ce vrei, decât să încerci să o descrii într-o interogare de căutare.
Acest fapt explică de ce căutarea folosind imagini este atât de populară în rândul milenialilor și GenZ, precum și cât de rapidă a fost adoptarea sa de către companiile de modă.
Potrivit unui studiu realizat de eMarketer.com, peste 62% dintre cumpărătorii GenZ și milenialii doresc ca această căutare cu ajutorul imaginilor să facă parte din experiența lor obișnuită de cumpărături.
GLAMI, prima platformă de descoperire a modei lansată în România, în urmă cu aproximativ cinci ani, a luat în considerare toate aceste dorințe atunci când a lansat căutarea folosind imagini. Primul pas către o experiență de cumpărături mai personalizată, acest tip de căutare este menită să ajute consumatorii să găsească ceea ce își doresc folosind tehnologia de recunoaștere a imaginii.
Așadar, platforma de descoperire a modei se străduiește să creeze o experiență online optimă pentru vizitatorii săi, în special datorită catalogului de produse în rapidă creștere. Acum, fie de pe mobil, fie de pe desktop, utilizatorii pot intra pe site și pot încărca o imagine a ținutei/produsului dorit, iar platforma va potrivi articolele din fotografie cu cele din catalogul de produse.
Tehnologia bazată pe inteligență artificială din spatele acestei funcționalități identifică automat produsele în imagini (inclusiv îmbrăcăminte, pantofi, genți, bijuterii și accesorii de modă), recomandând cumpărătorilor, pe rând, articole similare. Aceste produse se potrivesc aproape exact cu articolele dorite pentru cumpărare.
Inteligența artificială pentru GLAMI are sens. Categorizarea de înaltă calitate ajută la sortarea volumului imens de articole de modă, astfel încât consumatorii să găsească cu ușurință ceea ce își doresc. Recomandările personalizate simplifică apoi și mai mult procesul și oferă utilizatorilor o experiență diferită de descoperire a produselor.
Prețul este cel mai important aspect? Poate marca sau culoarea? GLAMI, cu caracteristicile sale, poate face navigarea online prin catalog o experiență mai plăcută, cu sugestii inteligente și conținut de înaltă calitate.
GLAMI. Viitorul este deja aici!
Un pas mai departe în viitorul hiperpersonalizat al cumpărăturilor online sunt îmbunătățirile aduse de învățarea automată, care face procesul de descoperire mai captivant pentru toată lumea. Fiecare vizitator al GLAMI.ro își începe călătoria în modă cu un scurt Quiz despre mărcile preferate, mărimile sale, plus alte preferințe de modă.
Ulterior, în doar câteva minute, fiecare vizitator va putea vedea o gamă de produse personalizată, organizată și atent selectată, GLAMI efectuând căutarea în sute de branduri și magazine electronice listate pe platforma sa.
Aducând o selecție extinsă și diversă de produse într-un singur loc, GLAMI simplifică mersul la cumpărături și economisește timp prețios în funcție de gustul individual în materie de modă. Cu cât clienții vor folosi mai mult GLAMI, cu atât platforma de descoperire a modei online se va adapta mai mult la stilurile și gusturile lor.
GLAMI primește peste 47 de milioane de vizitatori lunar în 14 piețe, iar utilizatorii pot alege dintre peste 17 milioane de produse și peste 30.000 de branduri pe desktop, mobil și în aplicație.