O actriţă tare pentru o cauză mare
Kate Hudson, vedeta din „Almost Famous” (pentru care a câştigat un Gob de Aur), „The Killer Inside Me” sau „How to Lose a Guy in 10 Days„, s-a implicat, alături de Council of Fashion Designers of America (CFDA), pentru al doilea an consecutiv, în realizarea unei colecţii dedicată femeilor care suferă de cancer la sân. Parteneriatul a fost încheiat între CFDA şi Fabletics, retailer american, al cărui co-fondator este Hudson (practicantă a mai multor sporturi şi adepta unui stil de viaţă sănătos), care vinde articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii pentru femei, denumite „athleisure” (o categorie de haine confortabile, performante, adaptate la stilul nostru de viaţă).

Parte a campaniei Fashion Targets Breast Cancer (FTBC), colecţia – ce cuprinde sutiene, topuri, colanţi, pantaloni, create din materiale elastice, flexibile şi versatile – a fost realizată ca urmare a succesului pe care l-a avut colecţia de anul trecut. “Campania noastră inaugurală a fost atât de reuşită încât am decis cu toţii să înoim efortul pentru acestă cauză importantă”, spune Steven Kolb, preşedintele CFDA care mărturiseşte că este încântat că actriţa s-a alăturat din nou proiectului motivând că “valorile noastre de sănatate, fitness şi filantropie sunt identice cu cele ale lui Kate şi Fabletics”.
Colecţia va fi disponibilă la Fabletics.com, precum şi în magazine Fabletics, începând cu luna octombrie. Încasările din vânzări vor merge către FTBC Global.