O nouă colecţie H&M, creată împreună cu un cântăreţ de Grammy
„Muzica este viaţa mea, aşa că nu văd nici o diferenţă reală între ceea ce port pe scenă şi ceea ce port în afara ei„, mărturiseşte, citat de The Hollywood Reporter, cântăreţul Abel Makkonen Tesfaye, pe care toată lumea îl ştie cu numele de scenă The Weeknd. Ceea ce înseamnă că pantalonii cool şi hanoracele cu glugă, cu care apare îmbrăcat aproape întotdeauna pe scenă şi în videoclipuri, definesc şi „outfit„-ul lui de zi cu zi.
Asta ne face să înţelegem mai bine de ce cântăreţul, de două ori câştigător al premiului Grammy, se află la a doua colecţie creată împreună cu brandul suedez H&M, dedicat, după cum se ştie, modei străzii.

A doua colaborar, aşadar, dintre artistul canadian şi H&M (după colecţia din primăvară), acestă colecţie-capsulă, denumită „Selected by the Weeknd„, conţine 18 piese vestimentare de toamnă create în stilul tânărului artist.

Jachete, hanorace, pulovere, tricouri cu imprimeuri grafice, ce poartă binecunoscutul logo XO (logo-ul casei de discuri XO, al cărei co-fondator este cântăreţul), sunt printre articolele vestimentare care-i reprezintă acestuia stilul. “Am fost atât de fericit cu prima colecţie încât am vrut să-mi pun amprenta şi pe alte piese„, mărturiseşte artistul care recunoaşte că s-a jucat mai mult cu logo-urile şi cu elementele de grafică. „Îmi place ideea de identitate ce străbate colecţia„, mai spune acesta recunoscând că „Selected by the Weeknd” este identică cu tot ceea ce îl reprezintă pe el: „detalii şi sentimentul total de autenticitate„.

Veţi putea cumpăra aceste haine create după „chipul” şi personalitatea cântăreţului The Weeknd începând cu 28 septembrie, când colecţia va fi lansată în magazinele şi pe site-ul H&M.