"Rihanna Loves Chopard", o colecţie de bijuterii creată de Rihanna în colaborare cu brandul Chopard
Rihanna este cunoscută pentru colaborările sale cu branduri puternice precum Puma (pentru care a creat colecţia “Fenty”) sau Manolo Blahnik (designer spaniol împreună cu care a realizat colecţii de încălţăminte precum “Savage”). Acum, cântăreaţa americană face echipă cu brandul elveţian de lux Chopard (ceasuri, bijuterii şi accesorii) pentru realizarea unei colecţii de bijuterii, „Rihanna Loves Chopard„, ce va fi lansată la Festivalul Internaţional de Film de la Cannes în această vară.
Evenimnetul va marca astfel, nu doar 70 de ani de existenţă a festivalului, ci şi 20 de ani de parteneriat între organizatorii evenimentului şi brandul elveţian. “Întotdeauna mi-au plăcut bijuteriile rafinate Chopard aşa încât nu-mi vine să cred că realizez design de bijuterii împreună cu ei”, a mărturisit artista, care a purtat bijuterii din colecţiile Chopard atât la gala de decernare a premiilor Grammy, cât şi pentru cover-ul din martie al revistei Harper’s Bazaar.
“Cu stilul ei unic, Rihanna redefineşte felul în care oamenii văd şi poartă bijuteria”, spune directorul de creaţie Chopard, Caroline Scheufele făcând referire la bijuteriile noii colecţii (cercei, inele, coliere etc.), care sunt valabile, la preţuri cuprinse între 1.460 şi 11.140 de dolari, pe site-ul Chopard.