Să aibă oare vreo legătură bradul de Crăciun al lui Karl Lagerfeld cu moda?
Hotelul londonez Claridge’s – care a devenit cunoscut în întreaga lume, nu atât pentru impozanta arhitectură de secol al XIX-lea, cât mai degrabă pentru bradul de Crăciun pe care-l expune în fiecare an în pragul sărbătorilor de iarnă – va străluci în acest an graţie designer-ului vestimentar Karl Lagerfeld. Asta pentru că el va propoune designul bradului de la Claridge’s, care nu poate fi decât inedit, ca toate proiectele pe care le semnează directorul creativ de la Chanel în materie de modă şi artă. Bradul de Crăciun al hotelului Claridge’s simbolizează începerea sezonului festiv în capitala Marii Britanii, atrăgând de fiecare dată un număr impresionant de londonezi şi turişti, care-i admiră podoaba expusă, de cele mai multe ori, în holul de la intrare al clădirii.

Acesta este al optulea an în care Claridge’s (aflat pe Brook Street, Mayfair) a invitat un designer de marcă să creeze designul bradului. Printre cei care şi-au impus stilul distinctiv în împodobirea pomului au fost John Galliano (de la Dior) şi Kally Ellis (de la McQueens), Domenico Dolce şi Stefano Gabbana de la Dolce & Gabbana, Christopher Bailey de la Burberry (care propunea, spre exemplu, în 2015, o abordare modernă împodobind copacul tradiţional cu 100 de umbrele şi 77.000 de lumini ce se aprindeau de fiecare dată când cineva trecea pe lângă el).
Suntem curioşi, aşadar, cum va arăta bardul lui Karl Lagerfeld, însă având în vedere incredibila lui imaginaţie dar şi faptul că pomul de Crăciun este pentru el ”cel mai puternic suvenir” al copilăriei lui fericite (după cum îl citează Luxuo.com), nu are cum să arate decât incredibil.
Pe 22 noiembrie, când va fi dezvăluit bradul, vom şti care a fost viziunea lui.