Slash, noua imagine a mărcii de chitare Gibson
Era şi timpul ca Slash, chitaristul fără egal de la Guns N’ Roses, să devină ambasadorul Gibson, brandul din spatele legendarelor chitare. Ei, da, reprezentanţii brandului, au anunţat de curând că Gibson are un nou ambasador, primul reprezentant mondial de altfel : Slash (Saul Hudson, pe numele lui adevărat), muzicianul care foloseşte chitarele Gibson de peste trei decenii şi care a colaborat de nenumărate ori cu reprezentanţii brandului, susţinând Fundaţia Gibson şi făcând echipă cu Henry Juszkiewicz, directorul mărcii, pentru diferite proiecte de dezvoltare şi de marketing.
“Suntem fericiţi să-l recunoaştem pe Slash ca prim ambasador mondial al mărcii Gibson”, a declarant ceo-ul Gibson, Henry Juszkiewicz recunoscând că “Slash transmite cel mai bine ideile creative, pasiunea şi excelenţa care sunt atât de preţioase pentru Gibson”.
Slash, al cărui nou rol vizează, printre altele, dezvoltarea de noi produse pentru liniile de instrumente muzicale Gibson Custom, Gibson şi Epiphone, este şi el onorat să fie ambasadorul acestei mărci: “Este o onoare să fiu primul ambasador mondial al Gibson. Lucrez cu Gibson din primele zile ale carierei mele şi cânt pe chitare Gibson de atunci. Sunt mândru de relaţia creativă pe care am dezvoltat-o de-a lungul anilor„, mărturiseşte el.
Fostul Guns N’ Roses, în vârstă de 52 de ani, este cunoscut astăzi, nu doar ca unul dintre cei mai buni chitarişti din toate timpurile, ci şi ca un important filantrop, printre proiectele în care e implicat numărându-se Little Kids Rock, o organizaţie nonprofit dedicată revitalizării programelor de educaţie muzicală din şcolile publice dezavantajate.