Tommy Hilfiger a lansat o colecție nouă inspirată din spiritul liber și creativ a lui Andy Warhol
Plecând de la spiritul inovator, creativ, revoluționar a lui Andy Warhol, Tommy Hilfiger a lansat noua colecție de toamnă. Prin intermediul acesteia, unul dintre cele mai importante brand-uri din lumea modei încearcă să ia spiritul liber pe care Warhol l-a creat în jurul proiectului „Fabrica”, reimaginându-l în roșu, alb și albastru. Ce a fost „Fabrica”? Un studio extins prin care se peregrinau, zilnic, lumea boemă a New Yorkului, actori, muzicieni sau, pur şi simplu, persoane care voiau să fie văzute în compania sa.
Tommy Hilfiger își propune, astfel, să aducă un adevărat omagiu al trecutului marcat de creativitatea lui Andy Warhol și să inspire un viitor care încurajează creativitatea prin orice înseamnă ea – de la graffiti și tatuaje, la fotografie, muzică sau TV.
„Andy Warhol este și a fost artistul meu Pop Art favorit. A adus împreună moda, arta, muzica și divertismentul și a creat, cu adevărat, cultura pop americană”
Tommy Hilfiger
De la lumea hip hop a anilor ’90, la diversitatea de astăzi
Asemenea lui Andy Warhol care a influențat la vremea sa mulți muzicieni și a schimbat felul în care ne raportăm, ascultăm și creăm muzică, Tommy Hilfiger și-a îndreptat la începutul carierei sale atenția spre această formă artistică, creând haine care să însoțească stilul hip hop la începutul anilor 1990.
Mișcarea hip hop a revoluționat stilul muzical al acestei perioade. Iar Tommy Hilfiger a fost o parte foarte importantă a acelei revoluții. Designerul a fost întotdeauna interesat de muzică și a văzut potențialul muzicienilor de a da tendințele în modă. Iar astăzi, are din nou alături oameni din muzică, de data această punând accent pe diversitate.
Alături de artiști, precum Travis Barker de la Blink-182 sau Jon Batiste, TH încearcă prin noua colecție de toamnă să aducă împreună culturi diferite, trecutul și viitorul, clasicul și modernul. Iar această libertate, inspirație și creativitate a luat formă și prin noul său logo, TH Monogram, desenat de britanicul Fergus Purcell. Practic, pentru prima dată, după 1985, monograma TH a fost reinventată, oferind brandului Tommy Hilfiger o nouă interpretare a perspectivei sale contemporane.
Colecția Tommy Hilfiger Toamna 2022, acum disponibilă în România
Pentru îmbrăcămintea pentru femei, paltonul iconic va fi în centrul atenției – acum reinterpretat într-o notă îndrăzneață. Iar pentru îmbrăcămintea de bărbați, rocky puffer este noul palton preferat. Țesăturile confortabile asigură versatilitatea look-urilor, iar alegerile clasice, confortabile, completează garderoba.
Colecția TH Monogram își propune să reinventeze codurile tradiționale. Curios să descoperi noua colecție?
Colecția Tommy Hilfiger Toamna 2022 este disponibilă în magazinul online și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.