Când parfumul Givenchy se întâlneşte cu creaţia Doinei Levintza şi cu lichiorurile Saber, seara nu poate fi decât perfectă, aşa cum a fost cea pe care am petrecut-o de curând în această companie. Într-un showroom care depăşeşte imaginaţia, Doina Levintza şi Dan Coma au adunat piese de mobilier, rochii şi accesorii, încălţăminte şi genţi, într-o ordine dezordonată de stiluri şi perioade… E un loc din care nu mai vrei să pleci, pentru că frumuseţea, în toate formele ei, te înconjoară oriunde te-ai afla. De altfel Doina Levintza ne-a şi îndemnat, înainte de prezentarea colecţiei sale de prêt-à-porter inspirată din costumul românesc: „iubiţi frumuseţea, pentru că numai aşa deveniţi creativi”.
“Mă bucur că proiectul nostru pe care l-am numit România Dulce beneficiază de nume atât de importante şi de respectate. În acest spaţiu minunat, dominat de creaţia doamnei Doinei Levintza, dar şi accesoriile din piele, semnate Dan Coma, seara aceasta a mai beneficiat şi de unul dintre cele mai celebre parfumuri ale lumii, Givenchy, acum parte a marelui grup LVMH. Ne-am aflat şi din acest punct de vedere într-o companie celebră, onorantă, măgulitoare, mulţumindu-le pe această cale şi celor de la Niran, în special managerului Hussein Haj. Este bucuria mea şi a familiei mele ca prin deja celebrul Vinars Brâncoveanu şi prin Saber să contribuim la valorificarea trecutului românesc, a istoriei, a culturii, dar şi a economiei româneşti din veacul al 18-lea”, a spus la sfârşitul serii Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Grup România.