Atenţie la excese! Verdict.ro, site-ul premium dedicat fashion review-urilor, porneşte o campanie outdoor care sancţionează cu mult umor trendurile nefericite care aglomerează garderoba vedetelor din showbiz-ul autohton. Kitsch-ul ostentativ sau obsesia hainelor ce poartă eticheta brand-urilor de lux, excesul de auriu sau de motive tradiţionale sunt „amendate” de noua campanie, aşa cum puteţi vedea în imaginile alăturate. Echipa de creaţie a campaniei Verdict.ro poartă semnătura lui Julien B. (copywriter) şi a lui Radu B. (fondator al site-ului).
Lansat în mediul online la începutul acestei veri, Verdict.ro – singurul brand românesc puternic de fashion review – a ajuns în doar câteva luni la peste 38.000 de unici pe zi. Fondat în 2004, Verdict a început printr-o rubrică de „celebrity fashion review” în revista Ciao!, iar în 2016 a fost lansată varianta premium online.
Celebrităţi, dar şi non celebrităţi, sunt recenzaţi din punct de vedere al ţinutelor pe care le poartă de către stiliştii Verdict, printre care cunoscuţii Maurice Munteanu, Cristina Crăciun, Cătălin Vălean şi nu numai. „Evoluţie vestimentară”, „Street Style”, „Super Ţinuta Mea”, „Shop The Look” sau „Cui îi stă mai bine?” sunt doar câteva dintre rubricile permanente ale Verdict.ro, care adună una dintre cele mai profesioniste echipe de jurnalişti de modă.