Victoria Beckham lansează o colecţie de haine pentru femei şi copii
Victoria Beckham îşi lansează, pe 9 aprilie, cea mai nouă colecţie vestimentară, VBxTarget, creată în colaborare cu Target (unul dintre cele mai puternice retailer-uri americane) şi destinată femeilor şi copiilor.
Mai mult de 200 de piese, ce variază ca mărime – atât în ceea ce priveşte femeile (de la XS până la XL) cât şi micuţii (de la sugari până la fetiţe de 5-6 ani, fiind pentru prima dată când artista concepe haine pentru copii), cu preţuri variind între 6 şi 70 de dolari, definesc această nouă colecţie pe care însăşi artista o descrie ca fiind “sofisticată şi elegantă”.
Inspirată de linia vestimentară “Victoria, Victoria Beckham” (VVB) dar şi de relaţia de fiecare zi pe care o are cu cei patru copii ai săi (în special cu fetiţa sa, Harper), colecţia conţine rochii, fuste, salopete, pantaloni, saci de dormit pentru copii, bavete şi alte accesorii – toate realizate din materiale uşoare şi confortabile, în culori calde, simple sau cu imprimeuri florale.
Aşa încât, doamne din întreaga lume (împreună cu micuţii lor) vor putea să-şi completeze garderoba cu haine marca Victoria Beckham începând cu 9 aprile, când colecţia (în ediţie limitată) va fi disponibilă în magazinele Target, pe target.com şi pe site-ul personal al artistei (victoriabeckham.com).