Actorul Alin Calbău (alias Neil Armstrong) își lansează online propriul brand de lenjerie bărbătească
Calbău Underwear, primul brand românesc de lenjerie bărbătească premium, e acum online, sub semnătura actorului Alin Calbău. Lansat la sfârșitul anului 2019, brandul își propune să aducă pe piața din România o ofertă unică de lenjerie și loungewear destinată bărbatului modern, însoțite de un design clasic, minimal și croite din materiale de calitate, țesute din cel mai fin bumbac mediteranean. Confortul, calitatea și o tăietură clasică, amintind de epoca de aur a lenjeriei de la mijlocul secolului XX sunt cele trei principii solide ale brandului Calbau, un brand care își propune nu doar să aducă o alternativă la designul tendențios, băiețesc, care a descris oferta de până acum din piața de lenjerie bărbătească locală, ci și să se instituie ca un brand independent și conștiincios, de anvergură internațională. Plasându-se în centrul unei rețele free-trade, Calbau alege să lucreze doar cu materiale organice și se concentrează extensiv pe clientul final, bărbatul modern.
”Misiunea noastră e simplă. Dorim să readucem comfortul înapoi în dressingul bărbatului modern. Am știut de la bun început că nu ne vom cheltui resursele și energia pe un design ieșit din comun sau pe imprimeuri flamboiante. Brandul nostru a fost gândit înainte de orice pentru bărbat. Un bărbat care apreciază valori precum grija față de mediu, un bărbat care înțelege importanța sustenabilității și a mișcării de slow-fashion, un bărbat care este mereu pe fugă, cu umeri covârșiți de responsabilități și taskuri cotidiene, dar care înțelege importanța opririi timpului în loc și a alegerii unui moment de respiro – un bărbat care nu uită să se gândească și la sine, printre miile de sarcini și telefoane, un bărbat care știe să se relaxeze și, la finalul zilei, să aibă grijă de corpul său. Pentru acest bărbat am ales cele mai bune materiale disponibile, țesute din renumitul bumbac mediteranean, și am croit un articol simplu, dar atât de intim, precum lenjeria bărbătească”, spune Alin Calbau, fondator Calbau Underwear.
Aflat acum la lansarea celei de-a doua colecții de lenjerie și îmbrăcăminte masculină, colecția Revival, Calbau oferă doritorilor o selecție largă de articole, de la clasicul chilot sau boxer – shortul iconic american, până la maieuri, bluze de corp și chiar și clasicele izmene, reinterpretate într-un look fresh, ce nu pot fi descrise mai bine decât pur și simplu masculine.
Toate produsele Calbau, precum și colecțiile care nu vor întârzia să apară, sunt disponibile în exclusivitate pe www.calbau.com. Mica echipă a brandului local înregistrează în prezent vânzări în întreaga Europa, propunându-și ca până la finele anului să își extindă rețeaua de distribuție chiar și în magazine partenere, pe două continente.
Despre Alin Calbu, fondatorul Calbau Underwear
Alin Calbău, 34 ani, este actor, cunoscut în special pentru rolul său în Apollo: Back to the Moon, documentarul National Geographic care marchează a cincizecea aniversare de la prima aselenizare. Alin Calbău este educat în artele spectacolului și arte performative, urmând cursurile Ivanei Chubbuck la Hollywood, cu numeroase apariții în reclame pentru România, Elveția, Marea Britanie și SUA, alături de un rol important în producția româno-americană Dragon Heart IV.
Pe lângă vocația pentru actorie, Alin este licențiat în drept si diplomație.
În 2019, Alin lansează calbau.com, un magazin online de lenjerie masculină premium, ce pune accent pe calitate și confort. Descriind produsele create ca premium basics, Calbău își propune să dezvolte o comunitate de oameni care cred în responsabilitate, colaborare, confort și, mai ales, în grija pentru sine și pentru corp.