Îmi place să învăţ în fiecare zi câte ceva. Îmi place să ştiu că nu cunosc totul şi că mai mă multe de învăţat, iar când mă întâlnesc cu atâţi oameni creativi la un loc este un bun moment să stau şi să ascult, să notez şi să învăţ. ICEEFest 2016 a fost momentul în care care am intrat în contact cu creativitatea internaţională şi mi-am resetat realitatea.
Peste 100 de speakeri internaţionali au fost la Bucureşti să vorbească despre tehnologie, internet creativitate. Aşa că am început să ascult şi notez:
Credits: BBH LONDON
Be Creative. Ştiu sună ca un clişeu pe care toţi îl ştim deja, dar Creativitatea este singură soluţie pentru a fi diferit, iar când eşti diferit eşti remarcat, deşi ideile ieşite din comun nu sunt bine văzute la început.
VR is PR. Virtual reality este nouă tendinţa în domeniul comunicării şi a brandingului. Fie că este vorba de o lansare a unui sandvici sau o prezentare a unui brand de băutură sau de o lansare auto, campaniile cu Virtual Reality sunt cele care creează cele mai multe valuri în piaţă. Iar când eşti Vizibil eşti remarcat.
Nobody remembers brands, everybody remebers experiences. Comunicare nu mai este despre brand, comunicare a devenit „sentimentală”! Acum, valorile sunt trasmise printr-un conţinut inedit, iar conţinutul este centrat în jurul utilizatorului, a ceea ce simte, atinge şi vede el. Îţi aduci aminte mai uşor ceea ce simţi, decât ceea ce vezi.
Tehnology hepls you to tell better stories. Poveştile sunt acum multisenzoriale, iar tehnologia ne ajută în acest sens. Sunt poveşti în care vrei să miroşi parfumul poveştii, vrei să asculţi povestea personajului, vrei să fii acolo unde te duce comunicarea. Astăzi, poveştile se spun cu toate mijloacele tehnice, care pot să ceeze o experinţă. Transformă povestea ta într-o experienţă inedită!
Content must be immersive. Privitorul este acum acum părtaş al poveştii. De exemplu, companii mari de ştiri şi publicaţii, precum Associeted press, The Guardian, New York Times, Discovery comunică prin video-uri 360 care te transporta în mijlocul acţiunii. Campaniile se fac împreună cu poveşti pe Instagram, SnapChat , Twitter şi Facebook, iar poveştile se pun pe mai multe planuri, aşa că trebuie să fii creativ.