Ce înseamnă succesul într-o piață în panică, cu Delia Necula
Sari la conținut

Delia Necula a lucrat mai bine de 15 ani în domeniile health și wellness, în care a condus echipe, a construit branduri și a trecut prin experiențe corporatiste și antreprenoriale de succes. A fost, de asemenea, implicata in doua din cele mai importante tranzacții din România din acest domeniu. Cum este sa fii parte din evolutia domeniului Health&Wellness din Romania? 

După ani în care a fost implicata în tranzacții și negocieri corporate, Delia a vrut să fie din nou alături de oameni, asa ca a început un nou drum, cel al antreprenoriatului. Și a deschis Nagomi Experience. Povestea noului concept de wellness pe care l-a creat nu este doar despre masaje sau relaxare, ci despre echilibru — acel „nagomi” din limba japoneză care dă și numele centrului.

A simțit nevoia să revină la esență: la interacțiunea directă cu clientul și la ideea de prevenție, nu de tratare. Așa a apărut Nagomi Experience, un spațiu în care terapiile manuale, tehnicile de relaxare și programele personalizate de wellness se îmbină într-o abordare holistică, menită să amelioreze durerile, stresul și tulburări precum insomnia sau migrenele — dar, mai ales, să promoveze echilibrul.

Cum se construiește un brand de wellness într-o piață care abia învață că mersul la „spa” nu este un lux, ci o nevoie? Ce înseamnă să-ți pregătești un business încă de la început pentru un posibil exit? Și ce înseamnă succesul într-o piață aflată mereu cu butonul de panică apăsat? Aflăm toate răspunsurile de la Delia Necula.

Delia Necula, povestește-mi puțin despre Nagomi Experience și despre toată experiența aceasta…

Delia Necula: Nagomi Experience este pentru mine un loc în care mi-am dorit foarte mult să mă întorc, mai ales după anii petrecuți în corporații și într-un startup de tehnologie, unde relația mea cu clientul – preponderent B2B, era cu factorii de decizie — cu cei care făceau achiziția — și mai puțin cu utilizatorul. Mi-am dorit foarte mult să mă întorc în zona de servicii fizice, de contact cu clientul final. 

Pe mine mă încarcă foarte tare relația cu oamenii. Am făcut asta multă vreme – în perioada Club Moving sau Work Class, mergeam des în recepție să văd care sunt problemele, să aud oamenii, să-i văd în sală. Mă duceam și mă antrenam printre ei, ca să văd exact cum se simt ei.

Este ceva ce mi-a lipsit atat in Medicover, cat si in ultimii ani in start-up sau in consultanta, asa ca aceasta este motivația mea.

Am plecat de la aceasta idee: vreau să mă întorc în servicii, vreau să fac asta într-un domeniu care îmi place. Eu am făcut fitness și sănătate și întotdeauna am vorbit despre importanța unui stil de viață sănătos, care să fie bazat pe mai mulți piloni.

Primul este să mergi la medic înainte să te doară, al doilea este să ai o viață activă iar al treilea este ce mănânci – dietă, nutriție si tot ce înseamnă asta. Dar fiecare dintre ele, așa cum sunt ele prezentate, au niște extreme.

Eu am văzut mulți ani la rând oameni care au mers pe principiul ăsta „from zero to hero”: până azi n-am făcut deloc sport și vreau, într-o lună jumătate, să alerg un maraton. Ce vreau eu să spun, și am spus întotdeauna, este că extremele sunt întotdeauna rele.

Nu merg la medic 20 de ani și mă duc o dată, dupa care din nou nu mă mai duc 10 ani. Asta este o extremă. Abordarea echilibrată, în care merg la medic o dată pe an, fac investigații care sunt în corelate cu riscurile mele, cu vârsta etc. —, aceasta este o abordare echilibrată.

Se aplica si in sport: merg la sală sau practic un sport și îl practic atât cât îmi permite corpul și cât e confortabil pentru mine, în concordanță cu vârsta, cu riscurile pe care le am. Nu exagerez, intensific activitatea treptat. 

Aceasta este abordarea echilibrată. Și, în contextul acesta, am considerat că aducerea pe piață a unui concept de locație de wellness care să promoveze echilibrul este foarte importantă.

Delia Necula
Delia Necula, fondatoarea Nagomi Experiece

„Nagomi” în limba japoneză înseamnă exact asta: echilibru. Nu i-am spus „spa” dintr-un motiv foarte simplu: este mai mult de atat. 

Este un centru de wellness unde, da, poți să faci masaj de relaxare, printre altele.

Facem terapie Bowen, osteopatie, aliniere posturală și oferim programe integrate – dedicate unor afecțiuni comune: migrene, insomnii, dureri menstruale si altele. Pentru toate acestea, terapiile manuale și masajul aduc beneficii directe și imediate, dincolo de simpla relaxare. Aceasta este propunerea noastră de valoare si aceste pachete complexe sunt ceea ce ne dorim să promovăm. 

Delia Necula și Nagomi Experience

Delia Necula, cum ați ajuns la pachetele acestea? Adică cine le-a gândit? Cine sunt oamenii din spatele acestora?

Dupa foarte multe discuții cu medici specialiști si cu terapeuți. Cu neurologi pentru pachetele dedicate migrenei, cu specialiști ginecologi pentru cele dedicate femeilor și tot asa mai departe. Inca explorăm noi pachete și vor mai urma. 

Ceea ce este foarte important, este că nu venim sub nicio formă să spunem că, dacă vii la noi sau mergi la terapie Bowen sau dacă mergi la masaj, te vindeci. Ceea ce facem noi este complementar, va ameliora simptomele pe care tu le ai, dar trebuie să-ți urmezi tratamentul prescris de medic, sau sa mergi la medic pentru un diagnostic întotdeauna. 

Unul dintre ultimele servicii pe care le-am inclus în vara aceasta, pentru că avem doi terapeuți specializați deja, este masajul oncologic. Și am implementat un proiect pilot cu un număr de pacienți oncologici, un pilot cu rezultate fantastice pentru pacienți. 

Ca să-ți răspund și mai direct la întrebare: am citit foarte mult, am gândit o structură, am validat-o și am discutat-o cu medici specialiști. Anumite pachete sunt co-creat împreună cu medicii, toate au la baza practica medicala, a colegilor mei, lucrări publicate și studii. 

Și vom continua să facem asta împreună cu medicii specialiști, probabil că vom dezvolta și mai multe.

Încă nu cred că am reușit să fim foarte eficienți în promovarea acestor pachete, deci cumva cred că e nevoie de mai mult în sensul ăsta, ceea ce intenționam să facem în perioada următoare.

De când există Nagomi Experience?

S-a deschis pe 8 martie anul acesta.

Deci sunteți foarte la început…

Suntem foarte la început, motiv pentru care ne dorim ca din ce în ce mai mulți oameni să afle despre noi. Și, ca să creezi awareness, trebuie să te legi de ceva ce oamenii știu: masajul. Din acest motiv am vorbit foarte mult despre masaj, despre frumusețe si relaxare. Vom continua sa facem asta, dar, încet-încet, vrem să introducem în conversație beneficiile terapiilor manuale pentru sănătate, pentru longevitate și pentru calitatea vieții. 

Recent am început și programe corporate, în care vrem să promovăm și în zona corporate accesul la terapie. Evenimente corporate restrânse, team building, seminarii și multe altele. 

Cum simți piața asta? Pentru că tu ai o experiență foarte mare în zona de health, de wellbeing, dar cred că e prima experiență fix pe nișa asta. Cum o simți? Cum simți piața din București pe zona asta?

Cred că, în primul și în primul rând, nevoia în piață este foarte mare. O să-ți spun de ce: pentru că primesc aproape în fiecare zi cel puțin două mesaje de la persoane care mă cunosc.

Poate că putem spune că e o bulă, dar e o bulă reprezentativă. Persoane care mă cunosc îmi spun: „M-am blocat, mi s-a blocat spatele, am nevoie să vin, găsește-mi un loc.” Sau: „Am ieșit la alergare, m-am întors acasă, am o problemă, mă doare genunchiul.” – sunt situații reale și foarte frecvente.

Deci cred că nevoia există si e foarte răspândită.

Pe de alta parte, cred că suntem într-un moment socio-economic în care consumul încetinește. Nu știu dacă să-i spun criză, dar este cert ca e un moment dificil.

Ce este clar, așa cum ziceam mai devreme, este ca nevoia nu va dispărea. Adică, chiar dacă vom încetini consumul pentru o perioadă, nevoia ne va împinge să ne întoarcem și să mergem la terapeut. Poate ca mai rar, poate ca vom fi mai atenți, dar vom merge. 

Citește și: Cum arată succesul în antreprenorialul românesc? Daniel Truică (CEO și co-fondator Vola.ro): „ne-am dori să avem un Silicon Valley prin Berceni, dar și în absența lui, oamenii reușesc”

Nagomi Experience
Nagomi Experience

Delia, crezi că anul acesta și anul viitor vor fi ani buni pentru a deschide o afacere? Practic, tu ți-ai deschis o afacere anul acesta, conștientă că va urma o perioadă — așa cum ai spus-o tu — de panică. Hai să spunem de criză, că toată lumea folosește cuvântul ăsta.

Delia Necula: Două lucruri pe care vreau să ți le spun. Unu: anul trecut, în noiembrie, când a fost panica aceea cu alegerile și cu tot contextul, eram în plină investiție și am avut un impuls de a opri totul. Și mi-am făcut un calcul — cât pierd dacă ma opresc.

Dar mi-am dat un răspuns pe care îl dau mereu antreprenorilor cu care fac mentorat sau consultanta, atunci când mă întreabă: „E un moment bun să vând, să cumpăr, să deschid, să închid, să fac orice?” Iar răspunsul pe care l-am dat și mi l-am reamintit și mie însămi, în oglindă, a fost: nu există „the right moment”.

Pentru că niciodată nu va fi un moment bun. Dacă ne uităm în ultimii zece ani n-a fost niciodată un moment bun pentru aproape nimic. Acum cinci ani a venit pandemia. Acum alți trei ani a început un război la granița noastră. Nu știm ce se va întâmpla mâine, asa ca ce definește un „moment bun”?

Adică „moment bun”, în definiția de „nu e niciun factor extrem care să îmi perturbe activitatea”, dispare. Nu mai există moment bun sau rău.

Dacă poți să transformi ideea și activitatea pe care o faci într-una profitabilă — asta este o altă întrebare. Și răspunsul cred că ține foarte tare de vreo trei factori:

  1. Cât de priceput ești în ceea ce faci, adică cât de „skilled” ești, ce cunostinte ai in acel domeniu. 
  2. Cât de determinat ești să faci lucrul ăla, adică, în pofida tuturor lucrurilor care par că nu merg sau care vor veni împotriva ta (pentru că vor fi), cât de hotărât ești să rămâi pe poziții.
  3. Norocul. Pentru că, în realitate, you never know.

Ce mi-am dat seama — și îți povesteam la început despre ipostaza asta de soloprenor — este că, deși pleci la drum înarmat cu majoritatea „armelor” de care ai nevoie (adică știi, ai făcut, ai cunoștințe, știi pe cine să suni, pe ce să pui mâna, ai toată informația asta, ți-ai făcut un plan și îl urmezi), întotdeauna există ceva ce este neașteptat.

Adică ideea că „I’ve done it before” nu funcționează niciodată în antreprenoriat. Faptul că ai avut o activitate anterioară „successful” nu-ți garantează că vei avea succes și în următoarea.

Și câteodată, succesul anterior funcționează ca un „stopper” în activitatea curentă sau viitoare, pentru că poate pleci la drum cu o oarecare ușurință sau, i-aș spune, cu aroganță. Și ăsta e un lucru rău.

Când ești arogant și spui „știu eu mai bine, că am mai făcut asta”, lucrurile se complică.

Delia Necula între parteneriate și antreprenor solo

Dar e mai simplu să fii solo antreprenor sau e mult mai ușor să ai parteneri?

E mult mai greu.

Îți trebuie un sistem de suport foarte bun ca să te menții pe linia de plutire.

De obicei, când sunt două sau trei persoane într-un business, cred că există un mix de skill-uri care este foarte important într-o afacere. Și, mai mult decât atât, când devine greu — dacă unul din cei doi sau trei  are o zi proastă —, e cineva acolo care să rezolve problema. 

Lucrul ăsta nu se întâmplă când ești singur. Eu trebuie să fiu cea care se auto-ridică atunci când e greu. 

Lucrez cu studenți la The Entreprenurship Academy — studenți care pornesc acum afaceri de la zero  in cadrul facultatii— și marea majoritate a celor care reusesc sa treaca de stadiul de idee sunt asociati cate 2 sau 3. Ii văd că se motivează reciproc. Sunt puțini cei care au o activitate de soloprenor și reușesc să o ducă la bun sfârșit pe parcursul celor patru ani de facultate și, după aceea, să o transforme într-o afacere.

Nu știu ce spun studiile neapărat, dar cred că avem nevoie de sistemul ăsta de suport pe care ți-l dă un partener.

Experiența anterioară, bănuiesc că a fost într-un parteneriat, nu?

Da. Experiența mea anterioară a fost mereu în parteneriate.

Ne povestești puțin despre aceasta experienta?

Este vorba despre SanoPass, unde am avut un partener. 

Să nu fiu înțeleasă greșit, nu e ușor nici atunci când intri într-un parteneriat. Antreprenoriatul in sine este dificil si chiar daca ai o relație extraordinara cu partenerii, nu e totul roz mereu. De fapt, lipsa consensului, discuțiile constante, negocierea și compromisul sunt cele care împing lucrurile înainte, către progres. Deci daca îți cauți parteneri, recomandarea mea este să fie complementari ție mereu. 

Pentru mine aceasta a fost o experiență foarte intensă, care a durat aproape trei ani. De ce spun intensă? Pentru că in strat-up ritmul este mereu cu doua viteze mai rapid decat in corporatii. Cu alte cuvinte, eram într-un permanent proces de fundraising. Este, de altfel, soarta oricărui startup de succes — să ridice fonduri, să investească mult în creștere și să se dezvolte rapid.

Și noi asta am făcut, într-o piață destul de tradițională. La momentul respectiv, ofeream abonamente medicale pentru angajați, dar am extins activitatea și spre zona de fitness. Vorbeam deja atunci despre cei trei piloni ai unei vieți sănătoase: prevenția medicală, activitatea fizică și nutriția.

În ultimii 15 ani, întreaga mea viață profesională s-a învârtit în jurul acestor trei direcții. De când am intrat prima oară pe poarta clubului Moving, unde am început să lucrez în fitness, mi-am dedicat cariera domeniului sănătății și stării de bine.

Și, dacă mă întrebi cum era piața atunci și cum o văd azi, aș spune că există multe asemănări. Gândește-te: în 2010 eram într-o Românie care încă își revenea după o criză financiară puternică. Noi veneam atunci pe piață cu servicii considerate premium, aproape un lux. Îmi amintesc că un abonament anual la Club Moving din Otopeni, primul nostru club, costa 750 de euro — o sumă considerabilă pentru acea perioadă.

Era o investiție serioasă într-un club superb, cu dotări moderne, dar gradul de încredere al oamenilor era destul de mic. Și, sincer, și noi aveam momente de îndoială. 2010 a fost un an dificil, în care oamenii nu erau dispuși să investească în starea lor de bine. Dar, încet-încet, prin foarte multă educație și comunicare, am reușit. Club Moving a devenit un mare succes. Iar astăzi, marile lanțuri de fitness din România confirmă ceea ce noi încercam să demonstrăm atunci: că mersul la sală nu este un lux, ci o necesitate.

Revenind la SanoPass, a fost o poveste extraordinar de frumoasă. Cred că am fost unul dintre puținele — dacă nu chiar singurul — startup din domeniul healthcare care a făcut un exit către un jucător mare din piața românească.

Aveați în minte un posibil cumpărător? Sau v-a luat prin surprindere momentul tranzacției?

Sincer, nu. Nu ne așteptam. Nici măcar nu aveam pe radar ideea că un jucător mare local ar putea deveni interesat. În acel moment, noi anunțasem public că vrem să ridicăm o nouă rundă de finanțare — nu să vindem. Discutam cu mai multe fonduri de investiții, încercam să atragem capital pentru creștere.

Când a venit propunerea de achiziție, am fost și măguliți, și speriați, și uimiți în același timp. Nu ne pregătisem pentru o vânzare, dar am realizat că e o oportunitate unică.

Rezultatul a fost excelent. Astăzi, SanoPass face parte din grupul MedLife, iar componenta de fitness funcționează impecabil. Mă întâlnesc adesea cu oameni care folosesc serviciile in continuare și îmi spun cât de mult le place, cat de usor e. Și asta, sincer, îmi dă o satisfacție enormă.

Așadar, vânzarea s-a întâmplat în momentul în care nu o căutați neapărat?

Exact. Nu ne gândeam la o vânzare, ci doar la o nouă rundă de finanțare. Discuțiile noastre erau strict în această direcție. Dar uneori, cum se întâmplă în antreprenoriat, oportunitățile apar exact când te aștepți mai puțin.

Delia Necula, cât de greu este să vinzi, să faci un astfel de exit în piața din România, mai ales către un jucător român?

Procesul în sine a fost unul clasic și, sincer, cred că a fost chiar mai ușor decât dacă am fi vândut către un partener extern. Dintr-un motiv foarte simplu: nu există bariere de comunicare, toată lumea înțelege piața, contextul local și există o rațiune clară în spatele tranzacției.

Dacă ies însă din exemplul propriu și mă uit la cât de greu este, în general, să vinzi o companie, cred că dificultatea depinde de cât de clară este sinergia dintre cumpărător și vânzător.
Ce le spun mereu antreprenorilor cu care lucrez in programe de acclerare precum InnovX  — este că trebuie să te pregătești pentru vânzare încă de la început.

Dacă ne uităm la cum funcționează marile fonduri de Venture din SUA, una dintre primele întrebări pe care le adresează fondatorilor este: „Cui vom vinde acest business?”
Iar abilitatea de a răspunde clar la această întrebare, de a ști cine ar putea fi cumpărătorul tău și de ce, este extrem de importantă.

Încă de la început?

Da, încă din prima zi. Trebuie să te gândești, când businessul tău va ajunge la maturitate, cine ar fi interesat să-l cumpere. Eu le spun mereu fondatorilor: gândiți-vă bine cine este potențialul cumpărător și construiți cu finalul în minte. Adică, atunci când îți structurezi afacerea, gândește-te cum ar trebui să arate ea peste cinci ani, sau atunci când poate vei dori să o vinzi.

Această mentalitate te ajută să elimini ce nu este important și să-ți construiești businessul în jurul esențialului. Una dintre cele mai mari greșeli pe care le fac mulți fondatori — și recunosc că am căzut și eu în capcana asta — este că se îndrăgostesc de propria idee. 

Când însă pornești la drum știind că, poate, peste cinci ani vei vrea să vinzi, îți e mai ușor să rămâi rațional, să nu te atașezi emoțional și, la final, să poți să te desparți.

Delia Necula
Delia Necula, fondatoarea Nagomi Experiece

Când construiești ceva, te gândești automat că, la un moment dat, îl vei vinde. Așa ai construit și centrul Nagomi?

Delia Necula: Da. Îmi doresc foarte mult ca Nagomi Experience să devină un lanț de centre de wellness.

Vreau să promovez ideea aceasta de intersecție între serviciile de spa și conceptul de wellness — adică echilibrul între relaxare și terapie. Mi-ar plăcea ca, în timp, acest lanț de centre să poată fi vândut fie unui jucător din piața de healthcare, fie unuia din piața de wellness europeană.

Deci nu te gândești neapărat să rămâi tu la cârma businessului, ci mai degrabă să-l duci până la punctul în care poate fi vândut?

Cu siguranță, da.

Și când vezi posibilă o astfel de vânzare? În cinci ani? Zece ani?

În momentul în care businessul va fi suficient de matur și de atractiv. Sub nicio formă nu cred că se va întâmpla mai devreme de patru-cinci ani.

Delia Necula și cele mai importante 3 sfaturi pentru tinerii antreprenori

Delia Necula, spune-mi, care ar fi cele trei sfaturi pe care le oferi unui antreprenor? Cele pe care le transmiți și în cursurile tale.

Primul lucru: să funcționeze întotdeauna ca un bun vânzător — adică să știe să asculte clientul. Am văzut foarte mulți antreprenori care pun multe întrebări, dar diferența între cei de succes și cei mai puțin de succes este că primii știu să asculte. Modul în care știi să-ți iei feedback de la clienți este esențial.

Clientul este cel care validează produsul. Nu sunt neapărat adepta expresiei „clientul nostru, stăpânul nostru” fără discernământ, ci cred foarte tare că percepția clientului este realitate. Dacă mai mulți clienți îți spun același lucru, iar produsul tău nu oferă acel lucru, înseamnă că nu ai product-market fit. Cu alte cuvinte, oamenii nu primesc ceea ce au nevoie.

Așadar, primul sfat este: ascultă clientul și acceptă feedback-ul, trebuie să-l înțelegi. Să filtrezi, să ajungi la esență, la motivul real pentru care ți s-a spus acel lucru.

Al doilea sfat: construiește-ți un sistem de suport solid. Pe lângă sprijinul pe care îl ai acasă, în viața personală, este foarte importantă rețeaua profesională. Relația cu mentorii, cu alți antreprenori, cu grupurile din care faci parte.

Eu, de exemplu, când am deschis Nagomi Experience, mi-am dat seama cât de mult contează sprijinul comunităților din care fac parte. Mă gândesc aici la Womanity,  la comunitatea BISM (Bucharest International School of Management), la InnovX sau colegii din Bravva Angels — oameni care, încă de la început, au fost alaturi de noi, mi-au dat feedback, au testat, au devenit clienți.
Fără ajutorul lor, mi-ar fi fost mult mai greu. Este un sprijin care vine pe mai multe niveluri: emoțional, profesional, financiar chiar.

Pentru orice antreprenor, ideea de apartenență la o comunitate și faptul că ai pe cine să suni când ți-e greu sunt de neprețuit. Și mă bucur să văd că, în România, acest tip de ecosistem se dezvoltă din ce în ce mai mult.

Al treilea sfat ține de partea financiară. Pornește la drum cu un plan financiar realist și cu o rezervă de siguranță. Le spun mereu studenților mei și tinerilor antreprenori: e important să ai un plan clar, dar și mai important este să-ți asiguri cheltuielile pe cel puțin șase luni înainte.

Ideea că poți începe o afacere cu 500 de euro este frumoasă, și da, există exemple de succes. Dar pentru fiecare astfel de poveste, există sute sau mii de oameni care au încercat și nu au reușit — doar că ei nu apar în interviuri. Și cunosc personal oameni care au pățit asta.

Așadar, sfatul meu este: pornește la drum cu o rezervă care să acopere minimum șase luni de cheltuieli — ca și cum nu ai vinde nimic în perioada aceea. Ca și cum n-ar intra niciun client pe ușă. Doar așa îți poți asigura liniștea și claritatea de care ai nevoie ca să crești sănătos.

Delia Necula și ce trebuie să știi înainte de a vinde o companieȘi pentru cei care se gândesc la un exit, cam ce sfat le-ai da?

Delia Necula: În primul rând, să-și facă temele. Adică să se gândească foarte bine cine ar putea fi potențialul cumpărător și de ce ar vrea acel cumpărător să preia afacerea ta. Ce este, mai exact, atrăgător sau valoros din ceea ce faci tu, pentru acel cumpărător anume.

De cele mai multe ori, pentru un business există mai multe categorii de cumpărători, nu doar una. Tocmai de aceea, e important să ai argumentele și „de ce”-ul tău clar conturate pentru fiecare tip de potențial cumpărător.

În al doilea rând, să se pregătească temeinic. Nimic nu este mai dăunător într-un proces de vânzare decât să intri nepregătit. Dacă stai de vorbă cu un potențial cumpărător și documentele tale financiare nu sunt clare, dacă sistemul tău de raportare nu funcționează, dacă nu știi exact care sunt cifrele sau nu poți răspunde convingător la întrebările lui, se vede imediat că nu ai control deplin asupra business-ului tău.

Aceasta este prima și cea mai importantă parte a pregătirii: ordinea în documente și claritatea în raportare. Trebuie să știi perfect de unde vin banii, cum se distribuie și unde sunt punctele tari sau vulnerabile ale afacerii.

Pentru că, odată ce ai intrat în discuții și potențialul cumpărător este convins de „de ce”-ul tău, va urma firesc etapa de due diligence – adică analiza aprofundată a business-ului. Dacă în acel moment tu bâjbâi, prezinți documente greșite sau incomplete, sau dacă nu poți demonstra un sistem coerent de raportare, pierzi instantaneu încrederea.

În concluzie, pregătirea înainte de un exit înseamnă:

Să inspiri încredere. Pentru că în final, orice tranzacție — oricât de sofisticată ar fi — se bazează, în primul rând, pe încredere

Să știi cui vinzi și de ce ar cumpăra.

Să ai business-ul pus la punct, organizat, raportat, controlat.

Nagomi Experience
Echipa Nagomi Experience

Iar, la finalul discuției noastre, Delia Necula, cum ar suna un elevator speech pentru Nagomi? De ce să vină lumea la voi?

Delia Necula: Cred cu tărie că indiferent de vârstă, sex, ocupație, nivel în cariera profesională, un lucru e valabil pentru noi toți, faptul că viața a devenit mult mai rapidă, mult mai tumultoasă decât era in trecut. 

Și de aceea cu toții avem nevoie de un moment de pauza si un loc unde sa putem lua aceasta pauza. De aceea, noi spunem că la Nagomi Experience ajungi din București în Maldive în doar 60 de minute.

Indiferent de pachetul ales – pentru că la noi îți poți personaliza fiecare alegere – la final vei avea un moment de resetare. Și asta de fiecare dată când ne calci pragul. 

Citește și: Și-a dat demisia din corporație pentru a cultiva zmeură românească la Sintești, Timiș. Valentin Verzea: „Într-o zi putem livra o tonă”

Share this article

Citește mai multe


Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la proprietarul platformei
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans. Câți bani au ajuns la fondator
La doar 18 ani, fata cea mare a Rocsanei Marcu câștigă 10.000 de euro pe lună! Cu ce se ocupă tânăra în Dubai
Rocsana Marcu și-a reinventat viața și cariera, mutându-se în Dubai și deschizându-și un business în imobiliare de lu...
Veste rea pentru milioane de seniori. Pensiile devin ”o povară” pentru Poșta Română
Directorul general al Poștei Române, Valentin Ștefan, spune că distribuirea pensiilor și a ajutoarelor sociale a deve...
Superalimentul care stimulează circulația și elimină retenția de lichide
Alimentele bogate în fier și sărace în sodiu joacă un rol esențial în sănătatea circulației sanguine și în eliminarea...
Câinele vă poate simți boala înainte să o faceți voi. Secretul celui mai bun prieten
Câinele vă poate simți boala înainte să o faceți voi. Cu mult înainte ca oamenii să simtă primele semne ale unei stăr...
ULTIMA ORĂ! Elena Udrea a izbucnit în lacrimi în fața judecătorilor. Ce verdict a aflat azi!
Doar ei doi în prima zi de școală, doar ei doi în ultima. Adrian Alexandrov și-a însoțit fiica la serbarea de final d...
Spune-le și altora