Cum ne alegem și, mai ales, cât câștigă saloanele de evenimente în România
Atunci când doi îndrăgostiți își unesc destinele, totul trebuie să fie perfect. Fotograful și DJ-ul trebuie să aibă experiență, tortul trebuie să fie cel mai mare și mai gustos, rochia miresei trebuie să fie creată de cel mai renumit designer, iar locația trebuie să fie de vis. Dar toate aceastea costă. Însă ce mai contează cheltuielile atunci când încerci să organizezi evenimentul perfect?
Iar alegerea locului este poate cel mai greu test de trecut. Un restaurant curat, bine aranjat și care oferă facilități la standarde înalte este obligatoriu pentru cineva care dorește. Iar pentru a găsi astfel de locații, mirii așteaptă chiar și un an ca să-l poată rezerva.
Ce criterii trebuie să îndeplinească o locație de evenimente pentru a fi în topul preferințelor mirilor?
Poziția, dotările și acustica salonului sunt printre primele aspecte la care se uită mirii atunci când aleg unde să-și organizeze nunta. Imediat urmează calitatea serviciilor oferite și calitatea mâncărurilor servite. De asemenea, modul în care angajații restaurantului se comportă este extrem de important … pentru că nimănui nu i-ar plăcea să aibă la nunta sa niște ospătari îmbufnați și supărați care să servească invitații.
Dar cât câștigă saloanele de evenimente în România?
Aflați citind în materialul de aici.