De la un pupitru pentru DJ, la o fermă de cai sau un podium fashion, Tommy Hilfiger demonstrează că se poate face diferență în fiecare comunitate
De la un pupitru pentru DJ, la o fermă de cai sau un podium fashion, Tommy Hilfiger vrea să demonstreze că se poate face o diferență în fiecare mediu și în fiecare comunitate. Astfel, Tommy Hilfiger anunță asocierea cu platforma de învățare online, FutureLearn, inițiată din dorința de a inspira schimbarea prin proiectarea și crearea accesului la un portofoliu unic de cursuri educaționale cu un important impact social.
Pornind de la convingerea comună că pentru a crea un viitor mai bun trebuie întâi să creăm cele mai bune versiuni ale noastre, cursurile Tommy Hilfiger sunt disponibile gratuit pe FutureLearn, abordând subiecte esențiale, sociale și de sustenabilitate:
- lansat pe FutureLearn: explorarea neutralității corpului și provocarea stereotipurilor imaginii corporale cu actrița, podcaster-ul, modelul, scriitoarea și activistă pentru pozitivitatea corpului, Jameela Jamil.
- lansat pe FutureLearn: explorarea vieții sustenabile și a iubirii cu artista multi-gen și activista pentru sustenabilitate, Mogli.
- lansat pe FutureLearn: explorarea intersecționalității și a ceea ce te face unic cu DJ-ul, cântăreț, compozitor, interpret și activist Kiddy Smile.
- 29 martie 2021: explorarea mentoratului și a schimbării în cadrul unui colectiv cu Compton Cowboys, comunitatea unde oamenii se vindecă prin practicarea echitației și integrarea în colectivul de mentorat.
- Vara 2021: explorarea activismului LGBTQIA +, advocacy și ce înseamnă comunitatea, cu actrița, modelul și activista, Indya Moore.
Cursurile online despre sustenabilitate, comunitatea LGBTQIA +, creșterea încrederii de sine și construirea unei comunități, susținute de ambasadorii brand-ului Tommy Hilfiger, Jameela Jamil, Indya Moore, Mogli sau Kiddy Smile
Acest parteneriat se bazează pe campania Primăvara 2021 TOMMY HILFIGER care se concentrează în jurul temei „Moving Forward Together” pentru a crea un viitor mai bun. În distribuția campaniei se regăsesc figuri din zona activiștilor și a celor care susțin cauze sociale, toți luptând pentru o societate unde „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”.
Prin intermediul campaniei, fiecare persoană își împărtășește poveștile și călătoriile activiste din dorința de a inspira fanii să creeze împreună un viitor mai bun. Colecția este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER începând cu 1 februarie 2021.
Creată în colaborare cu cei din distribuție, campania Primăvara 2021 TOMMY HILFIGER surprinde stilul fiecărei persoane aflată în spațiul în care se simte cel mai mult la fel de bine ca acasă – de la o sală de bal, la o plajă sau un studio de înregistrări. Această diversitate de locuri demonstrează modul prin care se poate face o schimbare socială pozitivă indiferent de mediul și comunitatea de care aparții. Set-up-ul imagistic al campaniei include zone precum Los Angeles, New Jersey, Londra, Paris, Berlin și Hainan, și a fost realizat de către fotografii locali Clara Balzary, Joshua Woods, Jana Gerberding, Ken Ngang și Tom Johnson. Ca modele au fost:
- Indya Moore (S.U.A.): Actriță, model și activistă, care se lupta să-și găsească locul în lume înainte de a descoperi legendara scenă a sălii de bal din New York. Acum, ca persoană trans inovatoare, își folosește platforma pentru a pleda pentru corectitudine socială.
- Compton Cowboys (S.U.A.): O comunitate unde oamenii se vindecă prin practicarea echitației și în același timp o colectivitate unde se practică mentoratul, fondată de activiștii Randy Savvy, Stoner Mane și Kee, care folosesc cultura ecvestră pentru a le arăta copiilor din L.A. un viitor alternativ.
- Jameela Jamil (Marea Britanie): Actriță, prezentatoare radio, model, scriitoare și activistă pentru pozitivitatea corpului, care a fondat platforma „I Weigh” și podcast-ul aferent ca un spațiu sigur și incluziv pentru toate femeile.
- Kiddy Smile (Franța): DJ, dansator, producător, activist pentru auto-exprimare și identitate, ajutând generația următoare să se înțeleagă și să-și îmbrățișeze sinele prin dansul de societate.
- Mogli (Germania): Cântăreață și compozitoare, producătoare de film, designer și activistă care pledează pentru un comportament mai blând față oameni și planetă.
- Tom Grennan (Marea Britanie): Fost fotbalist care s-a transformat în cântăreț și compozitor, și care încearcă să facă un bine în comunitatea de care aparține prin mici măsuri de activism pentru sănătatea mintală.
- Monica Guo (China): Membră fondatoare a echipei naționale chineze de surf, care provoacă stereotipuri și creează oportunități pentru generația următoare cu ajutorul școlii ei de surf dedicată doar fetelor.
Colecția Primăvara 2021 TOMMY HILFIGER prezintă o gamă de materiale și tehnici de producție mult mai sustenabile. Materiale precum vîscoză EcoVero; poliester reciclat cu impact redus; țesătură Lyocell; bumbac organic; și finisarea derivată din plante BioCool continuă să ducă mai departe ambițioasa misiune de sustenabilitate a brand-ului.
„Vrem nu doar să îi inspirăm, ci să le și oferim oportunitatea fanilor noștri să facă o diferență pozitivă în viața lor și a celorlalți”, a spus Tommy Hilfiger. „Crearea unor cursuri gratuite și esențiale, prin intermediul platformei FutureLearn este o modalitate prin care îi echipăm pentru a face acest lucru. Aceste cursuri online, orientate spre o tematică socială, abordează subiecte care nu sunt întotdeauna acoperite în școli, dar sunt atât de importante astăzi. Pentru a merge mai departe împreună („moving forward together”), cu toții trebuie să aflăm mai multe despre noi înșine, despre comunitățile noastre și despre planetă, și exact asta ne învață cursurile noastre.”
Alături de cursurile FutureLearn, Tommy Hilfiger va susține o serie de discuții live pe canalele sale sociale globale pentru a oferi tips&tricks de viață suplimentare, de formă scurtă. Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @FutureLearn.