Dulciurile Nestlé vor avea cu 10% mai puţin zahăr
Nestlé, unul dintre cele mai cunoscute branduri elveţiene dar şi unul din cei mai mari producători de ciocolată din lume, a anunţat de curând că va elimina 10% din zahărul dulciurilor Nestlé, în Marea Britanie şi Irlanda, până în 2018. Nu mai puţin de 7.500 de tone de produse – ce includ branduri precum Drifter, KitKat, Lion, Milkybar, Aero, Dairy Box, Munchies, Polo, Quality Street, Rolo, Smarties, Toffee Crisp – vor fi supuse acestui proces până la sfârşitul anului.
Decizia celor de la Nestlé vine în urma îngrijorării publice cu privire la cantităţile mari de zahăr folosite de producătorii de alimente, ce duc la înmulţirea cazurilor de obezitate. Nestlé promite astfel că nu va folosi îndulcitori artificiali în locul cantităţii de zahăr pe care o vor elimina, ci cantităţi mai mari de ingrediente non-artificiale care să asigure şi o anumită cantitate de calorii.
Metoda de eliminare a procentului de 10% zahăr este rezultatul studiilor realizate de oamenii ştiinţă de la Nestlé, preocupaţi de găsirea unor noi modalităţi de a structura zahărul în mod diferit încă din 2007, când Nestlé a introdus o politică globală de reducere a zahărului (decizia din 2016 privind o nouă metodă de reducere a cantităţii de zahăr din ciocolată cu 40%, fiind cea mai surprinzătoare din politica companiei).