La PENNY găsești carne proaspătă 100% românească
În acest moment, în cele peste 400 de magazine PENNY din România găsești carne proaspătă 100% românescă și peste 800 de produse TripluRO (3RO), reprezentând aproximativ 53% din cifra de afaceri. Retailerul continuă demersurile pentru a crește acest număr și pentru a atinge ținta de 60% produse 3RO.
Recent, PENNY a publicat și un studiu despre valoarea impactului economic, social și de mediu al sectorului creșterii suinelor în România, derulat în cadrul proiectului 3RO. Studiul a fost realizat împreună cu Academia de Studii Economice și Cris-Tim, iar obiectul acestuia este analiza sectorului creșterii suinelor, cu provocările și oportunitățile existente la nivelul României. Studiul integral poate fi consultat AICI.
La PENNY găsești carne proaspătă 100% românească
Produsele 3RO, cu proveniență, procesare și ambalare în România, înseamnă: o economie circulară care să genereze mai multă valoare pentru țară, o amprentă de dioxid de carbon redusă pentru transport datorită proximității, mai multă grijă pentru mediul înconjurător, mai proaspăt și mai pe gustul românilor.
PENNY România a atins anul acesta un nou prag odată cu cele 400 de magazine deschise la nivel național. Fiecare magazin nou reflectă angajamentul companiei de a sprijini comunitățile locale prin locuri de muncă, produse de calitate cu accent pe prospețime și gust autentic românesc, dar și o experiență de cumpărături modernă și accesibilă. Acest moment demonstrează strategia continuă de extindere a rețelei și consolidarea prezenței pe piața din România.
De asemenea, rețeaua are și câte o măcelărie la mai mult de jumătate din magazine (dintre care 10 proprii și restul parteneriate regionale), ceea ce reprezintă încă o dovadă de adaptare la preferințele românilor și susținerea economiei locale. PENNY își propune extinderea acestei rețele la peste 600 de magazine si 375 de măcelării până în 2029.