Când ai pornit pe această cale serios? Unde te-ai perfecționat?
Dupa 2 ani de studiu și testare a noțiunilor de body language am descoperit o academie de body language și microexpresii faciale și am putut să aprofundez cu ghidare aceste știinte, iar mai tarziu am descoperit tehnicile de face reading care au completat puzzle-ul într-un mod fascinant.
Din păcate în țară nu sunt prea multe opțiuni în acest sens, însă din fericire, există opțiuni profesioniste în afară și acum, multe din ele chiar și online.
Laura, meseria ta de bază este aceasta sau tu, în paralel, te mai ocupi și cu altceva sau ai făcut-o în trecut?
Activitatea mea principală este legată de human reading, însă am și multe pasiuni pe care le fructific în paralel și deseori lumea devine confuză cu privire la ce fac de fapt.
Laura Daps:„Fiecare persoană este o poveste unică”
Este îmbrățișată, Laura, din ce în ce mai mult această tehnică unde mimica și trăsătuile feței redau caracterul uman? Cum este percepută de români?
Aceasta tehnică stârnește multe curiozități, însă nu este atât de îmbrățișată cum ar putea fi. Oamenii au curiozități și vor să afle cât mai multe, însă mulți au impresia că e ca la horoscop sau la ghicitoare. Mă și amuză uneori faptul că oamenii cred că le poți citi gândurile sau să vezi ce au visat aseară, pentru că un fin analist poate da o acuratețe foarte mare informațiilor oferite. Lucrurile nu merg atât de ezoteric însă. Este o știință ca oricare alta, ce oferă informații concrete în funcție de fiecare trăsătură de fizionomie. Un bun analist va ști să extragă de acolo o esență cât mai pură a personalității fiecăruia, iar asta este adevărata artă: capacitatea de sinteză și modul în care este folosită.
Când apelează oamenii la tine?
Atunci când deja au încercat multe alte opțiuni, dar nu au găsit răspunsurile potrivite, oamenii ajung la mine deja obosiți și sceptici. De cele mai multe ori solicitările sunt din zona de business în ceea ce privește consultanța pentru zona de recrutare, head hunting, motivare și fidelizare angajați, cursuri personalizate pe profilul companiei pentru a îmbunătăți tehnicile de vânzare și negociere sau relații cu clienții, cunoștințele din zona de marketing și comunicare pe psihologia clientului sau publicului țintă, atunci când au loc anumite fuziuni sau intervin investitori în companii.
O altă categorie de solicitanți sunt terapeuții, medicii și psihlogii, iar solicitările lor sunt legate de cauzele emoționale ale afecțiunilor, traumele care au condus la anumite tipare comportamentale, anxietăți, depresii, atacuri de panică, etc. și chiar evaluări la nivel de corp fizic pentru predispoziții către afecțiuni medicale sau posibile afecțiuni medicale ce nu sunt încă sesizate din analizele făcute.
Restul vin la mine pentru informații legate de compatibilitate sau probleme în cuplu, provocări de pe zona de parenting și educația copiilor și adolescenților, identificarea potențialului, alegerea carierei, opțiuni pentru operații estetice sau intervenții în acest sens, identificarea și rezolvarea unor traume, sau chiar din dorința de autocunoaștere și transformare.