O tânără cu sindrom Down va prezenta vremea la TV, după o campanie virală pe Facebook - LIFE.ro
Sari la conținut

O tânără cu sindrom Down va prezenta vremea la TV, după o campanie virală pe Facebook

O femeie cu sindrom Down din Franţa şi-a atins visul de a deveni prezentatoare a rubricii meteo, în urma unei campanii pe Facebook care a fost urmărită de zeci de mii de oameni.
Share this article

O femeie cu sindrom Down din Franţa şi-a atins visul de a deveni prezentatoare a rubricii meteo, în urma unei campanii pe Facebook care a fost urmărită de zeci de mii de oameni.

Mélanie Ségard, în vârstă de 21 de ani, a primit şansa de a prezenta vremea la canalul naţional de televiziune France 2 după ce i-a provocat pe cei din studio să o angajeze dacă va reuşi să strângă 100 de mii de like-uri pe pagina sa de Facebook „Mélanie peut le faire” (Mélanie poate să o facă).

Astfel, în numai câteva zile şi-a dublat target-ul de like-uri şi pe 27 martie va debuta pe micul ecran.

Sunt diferită, însă aş vrea să le arăt tuturor că pot face o mulţime de lucruri. Vreau să demonstrez asta apărând la TV” a declarat Mélanie pentru The Telegraph.

Pagina sa a fost dezvoltată de asociaţia caritabilă Unapei, care este susţinătoare persoanelor cu dizabilităţi.

Luc Gateau, preşedintele Unapei a declarat ”În mod simbolic, este ceva foarte puternic ca o tânără cu dizabilităţi intelectuale să poată veni în faţa a milioane de francezi pentru a face ceva ce-şi doreşte din inimă. Aceştia sunt oameni care în ciuda dizabilităţilor lor, posedă abilităţi. Şi nu cer decât să şi le exprime cu condiţia ca noi să le urăm bun venit într-un univers capabil să se adapteze handicapului lor”.

Această campanie, vine după ce, de curând, un bebeluş cu sindrom Down a fost ales pentru a fi model în campaniile de Crăciun ale cunoscutului brand de haine pentru copii OshKosh.

Asher Nash a fost înscris de mama sa la mai multe agenţii de modele pentru copii din dorinţa de a arăta că nu este diferit, însă toate l-au respins. După ce povestea sa a devenit virală, agenţia de promovare a brand-ului OshKosh a rămas impresionată şi l-a ales pe micul Asher ca imagine a campaniilor sale de sărbătoare.

Share this article

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora