“Pool Boy”, cel mai nou spot Coca-Cola, al naibii de sexy şi de permisiv - LIFE.ro
Sari la conținut

“Pool Boy”, cel mai nou spot Coca-Cola, al naibii de sexy şi de permisiv

Lipsită de dialog (cum întâlnim în multe din reclamele Coca-Cola), doar cu o muzică de anii ’60 în fundal (Tony Dallara cântând "Come Prima”), o atmosferă de vacanţă, veşnica rivalitate dintre fraţi, un gay - “Pool Boy” are toate datele unei poveşti accesibile la nivel global, după cum cred şi reprezentanţii companiei.
Share this article

Vă mai amintiţi una din reclamele la Diet Coke, de acum câţiva ani, cu un grădinar chipeş ce tunde iarba în timp ce câteva femei îl privesc cu poftă? Cam pe aceaşi idee a fost făcut şi cel mai proaspăt spot Coca-Cola, “Pool Boy”, în care privitul muşchilor şi al bulelor de Cola reactivează butonul “sexy”.

Doar că aici mai este ceva: personajul gay, ceea ce face ca acest spot să fie unul extrem de prietenos (nu este prima dată când Coca-Cola promovează libertatea sexuală, într-o reclamă pentru Super Bowl, din 2014, apărea, spre exemplu, un cuplu de gay).

Doi fraţi simpatici (o fată şi un băiat) privesc cu nesaţ, fiecare din camera lui, la băiatul sexy care le curăţă piscina. E al naibii de cald şi, instantaneu, amândoi se gândesc la acelaşi lucru: să-l răsplătească pe “pool boy” cu o cola rece. Fraţii năvălesc asupra frigiderului apucând câte o sticlă şi alergând, ba mai împiedicându-se, ba mai căzând, spre piscină. Doar că, surpriză!, mama le-a luat-o înainte, oferindu-i băiatului cola.

Foto: Huffington Post

Fără dialog (care e prezent în multe reclame Coca-Cola), doar cu o muzică de anii ’60 în fundal (Tony Dallara cântând „Come Prima”), o atmosferă de vacanţă, veşnica rivalitate dintre fraţi, un gay – “Pool Boy” are toate datele unei poveşti accesibile la nivel global, după cum cred şi reprezentanţii companiei. “O poveste umană”, cum o numeşte Ali Brubaker, senior manager al companiei, “în care Coca-Cola joacă un rol cheie în desfăşurarea dramei”, continuă acesta, citat de Reuters.

Parte a campaniei „Taste the Feeling” (ce cuprinde, printre altele, şi spotul “Elevator”, cu un băiat care rămâne blocat în lift), “Pool Boy” a atras deja un număr impresionant de feedback-uri pe reţelele de socializare, unde majoritatea oamenilor (sunt şi cei care văd în spot sexism, perversiune, ipocrizie) apreciază “diversitatea”, “mesajul minunat” şi “suportul comunităţii gay” pe care “Pool Boy” le promovează.

 

Share this article

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora