“Pool Boy”, cel mai nou spot Coca-Cola, al naibii de sexy şi de permisiv
Vă mai amintiţi una din reclamele la Diet Coke, de acum câţiva ani, cu un grădinar chipeş ce tunde iarba în timp ce câteva femei îl privesc cu poftă? Cam pe aceaşi idee a fost făcut şi cel mai proaspăt spot Coca-Cola, “Pool Boy”, în care privitul muşchilor şi al bulelor de Cola reactivează butonul “sexy”.
Doar că aici mai este ceva: personajul gay, ceea ce face ca acest spot să fie unul extrem de prietenos (nu este prima dată când Coca-Cola promovează libertatea sexuală, într-o reclamă pentru Super Bowl, din 2014, apărea, spre exemplu, un cuplu de gay).
Doi fraţi simpatici (o fată şi un băiat) privesc cu nesaţ, fiecare din camera lui, la băiatul sexy care le curăţă piscina. E al naibii de cald şi, instantaneu, amândoi se gândesc la acelaşi lucru: să-l răsplătească pe “pool boy” cu o cola rece. Fraţii năvălesc asupra frigiderului apucând câte o sticlă şi alergând, ba mai împiedicându-se, ba mai căzând, spre piscină. Doar că, surpriză!, mama le-a luat-o înainte, oferindu-i băiatului cola.
Fără dialog (care e prezent în multe reclame Coca-Cola), doar cu o muzică de anii ’60 în fundal (Tony Dallara cântând „Come Prima”), o atmosferă de vacanţă, veşnica rivalitate dintre fraţi, un gay – “Pool Boy” are toate datele unei poveşti accesibile la nivel global, după cum cred şi reprezentanţii companiei. “O poveste umană”, cum o numeşte Ali Brubaker, senior manager al companiei, “în care Coca-Cola joacă un rol cheie în desfăşurarea dramei”, continuă acesta, citat de Reuters.
Parte a campaniei „Taste the Feeling” (ce cuprinde, printre altele, şi spotul “Elevator”, cu un băiat care rămâne blocat în lift), “Pool Boy” a atras deja un număr impresionant de feedback-uri pe reţelele de socializare, unde majoritatea oamenilor (sunt şi cei care văd în spot sexism, perversiune, ipocrizie) apreciază “diversitatea”, “mesajul minunat” şi “suportul comunităţii gay” pe care “Pool Boy” le promovează.