Conform unui studiu* realizat pentru Lay’s România, 78% dintre români cred că gustul unui chips este influențat de calitatea cartofilor folosiți, iar 88% dintre ei consideră că felul în care acei cartofi au fost crescuți denotă dacă sunt de calitate sau nu.
Interesul pentru calitatea snackurilor preferate e într-o continuă creștere; 74% dintre cei intervievați se consideră curioși în legătură cu proveniența cartofilor, iar 68% se declară foarte interesați de calitatea cartofilor care devin chipsuri.
Deși părerile despre ce influențează gustul sunt împărțite între condimentele folosite (57%), și metoda preparării (49%), îngrijorarea principală vizavi de producția chipsurilor ține de calitatea cartofilor (68%).
Acestea și alte adevăruri despre cum văd românii relația chips-cartof, în rezumatul studiului de mai jos.
Studiul a vizat un grup de 500 de români, reprezentativ din punct de vedere demografic la nivel național.
Lay’s România folosește doar cartofi de calitate, crescuți sustenabil în ferme care respectă principiile Programului de Sustenabilitate în Agricultură al PepsiCo. Acest program este implementat la nivel global și cu ajutorul lui, putem răspunde multiplelor provocări pe care le ridică viitorul agriculturii, într-un mod durabil și responsabil, inclusiv în România.
Programul de Sustenabilitate în Agricultură al PepsiCo presupune multiple bune practici de conservare a mediului și dezvoltare a comunităților locale. Este un program complex care încurajează în primul rând fermierii să folosească apa în mod responsabil și stabilește, de asemenea, metode de conservare a proprietăților solului. Nu în ultimul rând, Programul de Sustenabilitate în Agricultură ne ajută să construim un viitor mai bun pentru comunitățile locale, garantând bunăstarea fermierilor precum și un mediu de lucru mai sănătos si mai sigur pentru fiecare angajat în parte.
Mai multe detalii despre cum funcționează Programul de Sustenabilitate în Agricultură al PepsiCo și cum ajută inclusiv fermierii locali puteți vedea în video-urile următoare.
SECRETUL UNUI CHIPS GUSTOS E UN CARTOF-BINE CRESCUT
Noua campanie Lay’s abordează acest pseudo-secret și pune în lumina reflectoarelor un adevăr care poate fi ușor de intuit: când ai un cartof bun, chipsurile nu au cum să fie altfel decât delicioase.
Aducem în față metodele de agricultură sustenabilă pe care fermierii cu care colaborăm le aplică, multiplele verificări pentru controlul calității și cel mai important: dragostea și dedicarea nelipsite din procesul de producție, pentru a arăta ceea ce-i interesează pe toți: ce se ascunde în spatele chipsurilor noastre preferate. Întotdeauna răspunsul va fi: un cartof de calitate.
*Studiu realizat de Data Intelligence Leo Burnett pentru Lay’s România.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com și urmăriți canalele Twitter, Instagram, Facebook, și LinkedIn @PepsiCo.