Simona Halep, alături de Federer, Nadal, Williams şi Sharapova
”I just did it”, a scris Simona Halep , fosta numărul 1 WTA, în această dimineaţă pe contul ei de Instagram confirmând astfel faptul că, după mai multe săptămâni de cumpămă, a acceptat în sfârşit colaborarea cu cei de la Nike. ”Just do it!”, spune sloganul brandului american, la fel cum i-au tot spus, probabil în ultima vreme Simonei, repezentanţii companiei, prietenii, fanii, dar mai ales vocea ei interioară. Iar ea tocmai a făcut-o, anunţând marea veste prin acest mesaj scurt şi sugestiv ce însoţeşte o fotografie cu Halep îmbrăcată în echipamentul noului sponsor.
În urma deal-ului cu gigantul american de articole sportive (lider al companiilor din domeniu), Simona Halep ar trebui să încaseze peste 2 milioane de dolari anual pentru raclama pe care ar urma s-o facă hainelor Nike (aşa cum aflăm din publicaţia Tennis World USA).
Colaborarea cu Nike vine la scurt timp după despărţirea sportivei de Adidas, brand cu care Simona a colaborat încă din 2014 şi la care a renunţat la sfârşitul anului trecut pentru faptul că germanii au refuzat renegocierea contractului (în urma căruia primea un milion de euro pe an).
Din momentul despărţirii de Adidas, Simona a jucat practic fără sponsor, aşa cum s-a întâmplat în turneul de la Shenzen şi la Australian Open.
Halep se alătură astfel mai multor sportivi profesionişti care au contract cu Nike, printre care: Roger Federer, Rafa Nadal, Serena Williams şi Maria Sharapova.
Românca va îmbrăca, se pare, echipamentul Nike începând chiar de astăzi, când va începe turneul de la Doha (Qatar).