Vrei să faci o impresie bună atunci când eşti într-o întâlnire importantă? Uite ce ai putea face! - LIFE.ro
Sari la conținut

Vrei să faci o impresie bună atunci când eşti într-o întâlnire importantă? Uite ce ai putea face!

Te uiţi în calendar şi vezi că ai o şedinţă importantă. Şi normal vrei să faci o impresie bună. Dacă vei începe să visezi la vacanţă sau la burgerul pe care îl vei comanda la prânz, sigur nu o să îţi iasă. Însă, uneori nu ai cum să te abţii. Şi cum nu le poţi învinge pe toate, mai bine citeşte sfaturile noastre de mai jos. Vei face o impresie bună care te va lăsa să te gândeşti la lucrurile cu adevărat importante pentru tine (cel puţin în acel moment).
Share this article

Te uiţi în calendar şi vezi că ai o şedinţă importantă. Şi normal vrei să faci o impresie bună. Dacă vei începe să visezi la vacanţă sau la burgerul pe care îl vei comanda la prânz, sigur nu o să îţi iasă. Însă, uneori nu ai cum să te abţii. Vacanţa se apropie. La fel şi prânzul. Uneori chiar dacă nu-ţi doreşti, vei avea foarte multe tentaţii. Şi cum nu le poţi învinge pe toate, mai bine citeşte sfaturile noastre de mai jos. Vei face o impresie bună care te va lăsa să te gândeşti la lucrurile cu adevărat importante pentru tine (cel puţin în acel moment). 

Foloseşte-te de diagrama Venn 

Vrei să faci o impresie bună, atunci foloseşte-te de diagrama Venn. Nici nu contează cât de bine va fi făcută, imediat ce te vei ridica şi o vei desena, toata lumea va fi atentă la tine. Iar atunci când vei pune markerul jos, toţi colegii tăi vor începe imediat să discute despre conţinutul diagramei desenate de tine – se vor bate pe categoriile din fiecare cadran şi pe dimensiunile celor trei cercuri. Iar în acel moment, te vei putea duce învingător la locul tău şi te vei putea ocupa de lucrurile cu adevărat importante pentru tine (chiar şi să te întorci la jocul de Candy Crush pe care l-ai abandonat pentru şedinţa respectivă).

Tradu procentele în fracţii, o să pară că te pricepi foarte bine la matematică 

Atunci când unul dintre colegii tăi vor spune că “aproximativ 25% dintre utilizatori au dat click pe acest buton”, în minutul imediat următor, reacţia ta ar trebui să fie următoarea: “deci, 1 din 4 utilizatori au dat click pe acest buton”. Şi pentru a sublinia intervenţia ta, ai putea să îţi notezi această idee în agenda pe care o ai la tine în şedinţă. Toată lumea va da din cap a afirmaţie, iar în secret vor fi impresionaţi şi, poate, puţin invidioşi pe cunoştinţele tale de matematică. Şi, gata, ai făcut o impresie bună cu doar o remarcă. 

Îndeamnă pe toată lumea la calm  

Sigur vor exista şi momente tensionate în cadrul întâlnirii, situaţii care toată lumea să încerce să îşi spună părerea. Şi atunci, exact atunci când toată lumea va deveni foarte încrâncenată şi vor vorbi toţi unul peste altul, atunci tu vei interveni cu o voce calmă şi le vei spune “dragilor, haideţi să ne calmăm puţin şi să vedem the big picture”. Toată lumea se va întoarce către tine. Şi, cumva, îşi vor da seama că s-au încins prea tare spiritele. Îţi vor da dreptate şi îţi vor admira capacitatea de a calma o situaţie aprinsă. Iar atunci tu vei interveni din nou şi le vei spune “deci, haideţi să vedem care este problema şi cum o putem rezolva” şi booooom! ţi-ai (re)câştigat aprecierea tuturor. Şi gata, acum te poţi întoarce la ale tale. 

Dă din cap afirmativ în timp ce iei notiţe 

Întotdeauna du-te într-o şedinţă cu o agenda la tine. Refuzul tău pentru tehnologie va fi privit cu simpatie de către colegii tăi. Iar pentru ceilalţi, partizanii gadgeturilor, vei fi un subiect de intrigă. Oricum ar fi, vei atrage privirile şi lumea va ştii că eşti la întâlnire. Apoi, în timpul şedinţei, ia notiţe în permanenţă. Poţi scrie un cuvânt din fiecare propoziţie pe care o vei auzi. Şi dă din cap afirmativ în timp ce scrii. 

Iar dacă cineva te va întreba dacă iei tu notiţele pentru minuta întâlnirii, poţi spune că acum iei notiţe personale şi mai bine ar fi să facă altcineva minuta. Şi gata. Nu trebuie să faci nici muncă extra şi vei părea şi foarte preocupat de întâlnire.

Roagă-l pe prezentator să te lase să analizezi mai bine slide-ul precedent

“Scuze, poţi da înapoi la slide-ul precedent?” Exact cuvintele pe care niciun prezentator nu ar vrea să le audă. Şi exact cuvintele pe care ceilalţi ascultători nu ar vrea să le audă pentru că asta înseamnă că au pierdut ceva. Că nu au fost suficient de atenţi să înţeleagă prezentarea şi le-a scăpat ceva … poate chiar esenţialul. Şi atunci vei interveni din nou şi vei spune o remarcă inteligentă care să sublinieze o informaţie de pe acel slide. Iar dacă nu ai nimic pregătit, atunci poţi spune doar că nu înţelegi de unde vin numerele de acolo. Şi gata. Oricum ţi-ai atras toate privirile şi toată admiraţia colegilor tăi. 

Ieşi din întâlnire pentru un telefon important

Sigur nu te vei simţi confortabil să ieşi din şedinţă pentru a răspunde la telefon. Te vei gândi, poate, că oamenilor li se va părea că desconsideri întâlnirea respectivă. Şi cu toate astea, dacă vei face acest lucru şi te vei scuza spunându-le că este un telefon foarte important, o să pară că eşti foarte ocupat şi foarte important. 

Foloseşte-te de umor (mai ales de autoironie)

Umorul te va scoate din orice încurcătură. Întotdeauna! Şi vei fi apreciat de toată lumea, nu doar pentru intervenţiile tale, ci şi pentru glumele tale. Iar autoironia este scuza perfectă pentru orice eroare sau neatenţie vei avea. În plus, dacă nu ştii ceva, răspunde mereu cu adevăr şi … din nou puţin umor. 

Share this article

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora