„Women Think Next” sau despre tendinţele din mediul de business feminin
Cum se pot face vocile feminine auzite mai bine în mediul de business? Cum se împletesc viaţa personală cu cea profesională? Ce le face pe femei să meargă mai departe? Care sunt atributele feminine care le ajută în carieră? Cum influenţează tehnologia felul în care percepem carierele şi care sunt drumurile care ne duc la succes? Acestea au fost doar câteva din temele abordate în cadrul evenimentului „Women Think Next”, organizat de Microsoft pe 2 iunie la Bucureşti.
Evenimentul care are loc în diverse ţări din lume (India, Israel, Statele Unite) este la prima ediţie românească. Prin intermediul său, femei de afaceri din tehnologie şi domenii strâns legate de sfera digitală se întâlnesc, discută, fac schimb de idei şi creează noi oportunităţi de business. La sesiunea de ieri de la Bucureşti au participat peste 50 de femei de afaceri din Marketing, Finanţe, Vânzări, IT, Research etc.
A deschis dezbaterea „Women Think Next” Kostas Loukas, Country Manager Microsoft Romania care a ţinut să amintească faptul că, aşa cum dovedesc statisticile, companiile care sprijină egalitatea de gen la vârf au performanţe mai bune. Mai mult, a specificat că şi în România pe măsură ce numărul de femei angajate în cadrul Microsoft este mai mare, toţi indicatorii de performanţă cresc.
Au susţinut dezbaterea cinci invitate speciale, cinci femei de afaceri cu un CV impresionant în zone diverse, de la branding la tehnologie, telecom sau mediu: Amanda Mesler – Enterprise Segment Leader pentru Europa Centrală şi de Est – Microsoft, Irina Anghel-Enescu – Managing Director pentru zona de Sud Est la European Private Equity and Venture Capital Association, Cristiana Paşca-Palmer – ministrul Mediului, Severina Pascu – CEO, CEE, Liberty Global şi Aneta Bogdan – Managing Partner Brandient FCIM, Chartered Marketer (UK). Cele cinci doamne cu au discutat despre networking şi importanţa sa, despre cum îţi pregăteşti cariera, despre cum te poţi face auzită ca femeie în cadrul companiei tale şi despre importanţa aplecării cu pasiune asupra a ceea ce faci.
Concluzia serii a fost că este important să găseşti ceea ce te face fericit la muncă. Munca făcută din pasiune este cheia succesului.