Women's Golf Day – atunci când golful devine parte din ADN-ul feminin
Women’s Golf Day este fără îndoială o adevarată sărbătoare a golfului pentru femei şi o iniţiativă globală lansată în 2016 pentru a le încuraja pe acestea în acest sport. Evenimentul anului dedicat doamnelor din comunitatea de golf a reunit pentru prima oară la GolfRoom cele mai pasionate doamne din comunitate.
Timp de 3 ore doamnele prezente la eveniment s-au putut bucura de o seară cu vreme frumoasă, relaxantă şi multe surprize din partea organizatorilor.
Evenimentul de la GolfRoom a fost dedicat deopotrivă începătoarelor cât şi persoanelor experimentate în arta golfului. Un astfel de eveniment contribuie fără îndoială la dobândirea unor aptitudini menite să dureze o viaţa. Participantele de toate vârstele, pasionate de valorile acestui sport s-au adunat pe Aleea Alexandru 35 pentru a participa la competiţia organizată la GolfRoom, un eveniment pus la cale alaturi de prietenii de la life.ro.
Golful oferă o platformă perfectă pentru a crea conexiuni, a socializa şi de a rămâne în legatură permanentă cu familia, prietenii şi colegii de muncă, iar invitatele la GolfRoom au profitat de seara dedicată comunităţii din care fac parte. Cuvintele cheie asociate cu aceasta zi specială organizată de către echipa de la GolfRoom şi life.ro sunt angajament, putere şi suport. Comunitatea GolfRoom îşi doreşte să încurajeze femeile să pătrundă în universul golfului, să îşi cunoască şi să-şi dezvolte abilităţile, să înveţe din atribuţiile şi lecţiile de viaţă astfel încât să devină adevarate profesioniste. Toate acestea în acelaşi timp cu dezvoltarea unei comunităţi amatoare şi iubitoare de golf.
La evenimentul din Aleea Alexandru 35 toate participantele au fost premiate şi felicitate de către sponsorii care s-au alăturat acestui eveniment, şi anume: Mercedes-Benz, Crama Oprisor, Gerovital, Madison Perfumery, Pirelli, Gucci, Burberry şi Sport Couture.