"Writing is a Gift", o campanie ce ar putea ajuta milioane de copii să aibă acces la educaţie
Montblanc, brandul german de instrumente de scris, bijuterii şi ceasuri de lux, a creat pentru UNICEF o colecţie de instrumente de scris cu scopul de a folosi banii obţinuţi în urma vânzării în educaţia copiilor. Disponibilă deja în magazine, colecţia intitulată “Writing is a Gift” cuprinde instrumente de scris, hârtie specială Montblanc Augmented Paper, articole din piele fină precum portofele, rucsaci dar şi bijuterii şi accesorii pentru femei şi bărbaţi. Suma obţinută pe fiecare item ce va fi vândut până în martie 2018 va fi folosită pentru a ajuta cât mai mulţi copii să aibă acces la standarde îmbunătăţite ale educaţiei de bază.
Implicarea companiei Montblanc în astfel de campanii de sprijinire a educaţiei este cunoscută de peste 13 ani, de când crează pentru UNICEF astfel de colecţii. În urma vânzărilor, au fost obţinuţi mai mult de 10 milioane de dolari, ce au fost folosiţi în beneficiul programelor educaţionale din întreaga lume. Şi prin campania actuală, Montblanc intenţionează, de asemenea, să susţină educaţia în cât mai multe ţări. În China, spre exemplu, vrea să susţină şcolile „child-friendly”, iar în Brazilia, să ajute UNICEF să îşi atingă obiectivul de a face posibilă educaţia de bază pentru copiii cu vârste între 4 şi 17 ani.
Majoritatea obiectelor din colecţie (realizate din onix, safir, piele, oţel etc.) sunt inscripţionate cu caractere preluate din Rosetta Stone, celebra piatră pe care este inscripţionat decretul faraonului Ptolemeu Epiphanes – trimitere directă la imensul rol pe care îl poate avea cunoaşterea alfabetului (despre oricare limbă ar fi vorba). Colecţia “Writing is a Gift” este disponibilă în buticurile Montblanc şi online pe montblanc.com. Preţurile obiectelor sunt cuprinse între 200 şi 5.000 de lire sterline.