Actori de la Hollywood care au propriile afaceri
Vedetele de la Hollywood nu stau degeaba nici atunci când sunt departe de platourile de filmare, mulţi dintre actorii de renume ocupându-se de propriile business-uri. Sunt afaceri diverse, de la restaurante, hoteluri şi cafenele până la firme de cosmetice şi peruci sau alimente ecologice. Haideţi să vedem câteva astfel de nume care şi-au pus amprenta şi în afaceri!
Actori de la Hollywood care au propriile afaceri
În 2010, Ashton Kutcher a fondat, împreună cu managerul Guy Oseary şi investitorul miliardar Ron Burkle, compania A-Grade Investments, o firmă de capital de risc care investeşte în start-up-uri de tehnologie, printre care Spotify, Uber, Fab şi Airbnb. Înainte de a pune bazele acestei firme, Kutcher a investit personal în Foursquare (aplicaţie mobilă care oferă informaţii de căutare utilizatorilor săi) şi în Skype.
Pe lângă faptul că este unul dintre cei mai cunoscuţi actori din Holywood şi co-fondator al Tribeca Productions şi Festivalul de Film Tribeca, Robert De Niro este şi proprietarul mai multor restaurante şi hoteluri. Tribeca Grill şi Greenwich Hotel, ambele situate în New York, sunt doar două dintre acestea.
Actori de la Hollywood care au propriile afaceri
Sandra Bullock deţine două restaurante de succes în Austin, Texas. În 2006, a deschis bistroul de înaltă calitate Bess Bessel. Mai târziu, a inaugurat Walton’s Fancy and Staple, un complex cu brutărie, florărie şi servicii de catering, unde sora ei Gesine, care este patiser, a creat câteva dintre elementele de meniu. Sandra Bullock consideră că succesul acestui segment provine din faptul că sunt folosite reţetele familiei.
Gwyneth Paltrow răspunde de Goop încă din 2008. Site-ul, care oferă produse cosmetice şi sfaturi pentru un stil de viaţă sănătos, a devenit rapid o afacere de succes, actriţa fiind nevoită să-şi ia chiar şi o pauză de actorie pentru a se putea ocupa temeinic de business. Pe lângă asta, Paltrow mai deţine şi cafeneaua 3 Green Hearts şi cea găzduită de studioul lui Tracy Anderson din cartierul new-yorkez Tribeca.
Jessica Alba este unul dintre fondatorii The Honest Company, o afacere ecologică specializată în produse pentru copii. Afacerea a avut un mare succes, încă de la înfiinţarea ei în 2011, având acum o valoare de 2 miliarde de dolari şi menţinându-şi în acelaşi timp o bună reputaţie. În 2015, Alba a apărut pe coperta revistei Forbes, ca una dintre cele mai de succes femei de afaceri cu „un al doilea loc de muncă la Hollywood”.
Clint Eastwood deţine un club de golf în California. În 2005, a cumpărat, de asemenea, terenurile vecine pe care le-a transformat într-o staţiune de lux numită Mission Ranch Hotel. În acest hotel de lux, care utilizează panouri solare şi a turbine eoliene, plăteşti între 120 la 350 de euro pe noapte.
Mark Wahlberg deţine, alături de cei doi fraţi ai lui – actorul Donnie şi bucătarul Paul – un lanţ de restaurante şi baruri Wahlburgers. Primul restaurant a fost deschis în Hingham, Massachusetts, în 2011 iar celelalte au fost deschise în anii următori în Toronto, Las Vegas, Philadelphia şi New York City. Wahlburgers este totodată şi subiectul reality show-ului cu acelaşi nume difuzat de A & E.
În 2017, Drew Barrymore a pus pe picioare propria afacere FLOWER Beauty, o gamă de produse cosmetice. Actriţa investeşte serios în dezvoltarea de produse care îi permite să creeze produse de ultimă oră la preţuri accesibile.
Paul Newman şi-a înfiinţat compania de alimente ecologice Newman’s Own din 1982, care oferă o gamă largă de produse, cum ar fi pizza, popcorn şi cookie-uri, precum şi faimoasele sale sosuri de paste. Toate profiturile nete sunt donate în scopuri caritabile.
Actori de la Hollywood care au propriile afaceri
În 1996, Raquel Welch a lansat cu succes o colecţie de peruci şi extensii de păr pentru femei şi bărbaţi, numită HairUWear. Iar 2007, Welch a fost selectată să reprezinte MAC Cosmetics Beauty Icon, cu o colecţie de mai multe nuanţe de machiaj.
În 2013, Kate Hudson a co-fondat Fabletics, un site online care specializat în îmbrăcăminte de sport şi gimnastică pentru femei. Serviciul oferă articole personalizate în funcţie de preferinţele de modă ale clienţilor care să se potrivească cât mai bine cu stilul lor de viaţă.