Ariane Labed, imaginea unui faimos brand de parfumuri
Actriţa franceză Ariane Labed a fost desemnată imaginea noului parfum Chloé, ce urmează să sosească în magazine la nivel mondial în martie 2018. Născută şi crescută în Grecia, Ariane Labed a studiat dansul şi drama înaintea debutului său cinematografic în filmul „Attenberg”, pentru care a fost premiată cu „Cea mai bună actriţă” la Festivalul de Film de la Veneţia în 2010. Ariane a continuat să joace într-o serie de filme franceze şi proiecte internaţionale, cum ar fi „Înainte de miezul nopţii”, „Fidelio”, „l’odyssée d’Alice”, „Assassin’s Creed” (regizat de Justin Kurzel, Marion Cotillard şi Michael Fassbender). Cel mai recent, am admirat-o în „Lobster”, filmul lui Yorgos Lanthimos, care a câştigat premiul juriului la Festivalul de la Cannes în 2015. Iar proiectele sale viitoare includ un rol în filmul „Mary Magdalene”, alături de Rooney Mara şi Joaquin Phoenix şi în „The Souvenir: Part 1”, cu Robert Pattinson.
Actriţa a fost încântată de felul în care noul parfum Chloé întruchipează feminitate: „Femeia descrisă în această nouă campanie este liberă, puternică şi iubeşte aventura. Ea acaparează lumea, frumuseţea acesteia şi are o curiozitate imensă faţă de tot ce aceasta are de oferit. Este o sursă de inspiraţie pentru mine”.
Simona Cattaneo, CMO la Coty Luxury, a menţionat : „Cu acest parfum explorăm un nou teritoriu şi introducem o nouă faţetă a personalităţii femeii Chloé. Spontaneitatea, deschiderea spre lume şi libertatea sunt valorile pe care le trăieşte, iar Ariane este chintesenţa acestei noi femei. Nu am fi putut fi mai mândri să o numim noul nostru purtător de cuvânt. „
„Ariane combină culturi diferite şi afişează mai multe talente, iubind să treacă noi frontiere şi să se întâlnească cu lumea. Graţia ei naturală şi frumuseţea izbitoare o fac imaginea Chloé perfectă, fericită şi îndrăzneaţă”, a adăugat Geoffroy de la Bourdonnaye, CEO Chloé.
Brandul Chloé face parte din grupul Coty, una dintre cele mai mari companii de beauty din lume, ce are în portofoliu mărci faimose de parfumuri, precum Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci etc., de cosmetice (COVERGIRL, Max Factor, Rimmel London etc.) şi de produse pentru colorarea şi stilizarea părului şi multe alte cosmetice folosite în saloanele de coafură. Chloé a fost fondat în 1952 de Gaby Aghion, o pariziancă cu origini egiptene ce a dorit să creeze haine diafane, din ţesături fine. Ea a ales numele „Chloé” pentru apelativul său cald, feminin, dar şi pentru că se potrivea cu noua stare de spirit din Paris: tineresc, modern în design şi îndrăzneţ în spirit. Iar primul parfum Chloé a fost lansat acum mai bine de 40 de ani, în 1975. În prezent, iubitorii de parfumuri se pot delecta cu şapte creaţii olfactive: Chloé Eau de Parfum, Chloé Eau de Toilette, L’Eau de Chloé, Love Story, Roses de Chloé, SeeByChloé, SeeByChloé Eau Fraiche. Iar cel de-al optulea promite să fie o adevărată revelaţie, un parfum cu arome surprinzătoare, aşa că abia aşteptăm să-l testăm şi să o admirăm pe Ariane în campania de promovare.