Eu fac parte din generaţia X. Nu mai vreau. Adică, m-am săturat de ea. Şi ea de mine. Categoric, privirea mea şi a noastră se îndreaptă spre ei, spre Millennials, cei care în România sunt un pic mai trecuţi cu câţiva ani decât cei din America, fiindcă aşa suntem noi, mai în urmă.
Mă uit la ei cu un fel de speranţă: că ei înţeleg mai bine viaţa, familia, online-ul, businessul, banii, lumea… Aşa cum mă uit la copilul meu la care revin mereu, pentru că, la cei 10 ani ai săi, face parte din Centennials, adică şi mai şi…
Sunt tineri care nu se mai lovesc de barierele pe care noi le-am avut, pe care nici nu le înţeleg când le povestim despre ele, care fac ochii mari şi întreabă care e treaba cu discriminarea, cu culoarea pielii, cu războaiele. Prinvindu-i, mă gândesc că e un fel de generaţie woodstock digitală, pentru că sunt paşnici, luptă împotriva răului, sau nu se aliază lui, deşi… muzica lor nu-mi prea place, să fiu sinceră, sau nu o înţeleg încă?… Millennials sunt optimişti, încrezători, sunt speciali, pentru că au fost crescuţi cu această mantră…
Millennials au secretele lor pe care noi, cei de la life.ro vrem să le aflăm. De aceea, declarăm deschisă campania life.ro de a descoperi Millennials, de a le înţelege preocupările. Şi declar, de asemenea public, că de azi m-am mutat în tabăra lor. Vreau să fiu Millennials, că X-ul nu mi s-a potrivit prea tare…