David Beckham vrea ca toţi bărbaţii să se simtă ”acasă”
David Beckham este cunoscut pentru faptul că experimentează în materie de look, aşa că nu e nici o supriză că-şi lansează acum propria linie de îngrijire dedicată bărbaţilor. Se numeşte HOUSE 99 şi are un concept foarte bine definit: îngrijirea nu înseamnă doar felul în care arăţi, ci şi felul în care te simţi. Numită astfel tocmai pentru a face apel la ideea de familiaritate şi confort (cifra 99 simbolozează anul în care David s-a căsătorit cu Victoria şi în care s-a născut primul lor copil), HOUSE 99 pare a fi mai mult decât o marcă, şi anume un mod prin care vedeta îşi împărtăşeşte propriile preferinţe în materie de beauty cu ceilalţi băraţi.
„Sunt atât de încântat să împărtăşesc în sfârşit HOUSE 99 cu toată lumea!„, declară entuziasmat Beckham citat de InStyle. „Pentru mine, îngrijirea nu este doar despre modul în care arăţi, ci despre cum te simţi. Înseamnă să te simţi confortabil, să încerci lucruri noi”, mai spune fostul fotbalist recunoscând că a creat HOUSE 99 ”pentru a oferi oamenilor inspiraţia şi produsele potrivite pentru a experimenta şi pentru a se simţi acasă făcând acest lucru„.
David Beckham a colaborat astfel cu L’Oreal Luxe pentru a crea 13 produse inovatoare, ce variază de la hidratant până la balsam de păr şi faţă, David jucând un rol activ în ceea ce priveşte testarea produselor, alegerea parfumurilor şi finalizărea etichetelor de pe ambalajele alb-negru.
Dacă vă întrebaţi ce anume l-a inspirat pe Beckham în crearea acestei linii de îngrijire, aflaţi că tradiţia britanică a bărbierilor a fost un factor important în concretizarea HOUSE 99.
Coleţia va fi disponibilă începând cu 4 martie pe site-ul de beauty ulta.com.