Fenty Beauty, linia de produse cosmetice a Rihannei, va fi lansată pe 8 septembrie
Fenty Beauty, linia de produse cosmetice despre care Rihanna vorbea încă din 2016 şi pe care o anunţa oficial în luna februarie a acestui an, are în sfârşit o dată de lansare. Vedeta americană a anunţat de curând pe pagina ei de Instagram că marca sa de machiaje va fi lansată oficial pe 8 septembrie în magazinele Sephora, Harvey Nichols şi online pe fentybeauty.com.
Primele detalii legate de această gamă au fost dezvăluite la prezentarea colecţiei de creaţii vestimentare Fenty x Puma by Rihanna, din luna martie de la Paris, când Rihanna şi-a făcut cunoscut un produs al noii mărci, rujul de buze “holografic”. De atunci, cântăreaţa nu a mai oferit nici un detaliu despre Fenty Beauty, spre surprinderea fanilor care ştiu că nu tăcearea o caracterizează pe Rihanna.
Realizată în parteneriat cu Kendo, divizia Louis Vuitton din spatele unor linii cosmetice precum Kat Von D Beauty şi Marc Jacobs Beauty, Fenty Beauty ar fi avut nevoie, conform zvonurilor, de o investiţie de 10 milioane de dolari.
Suntem tare curioşi cu ce ne va surprinde Fenty Beauty! Oricum, nu poate fi vorba decât de ceva provocator, aşa cum este Rihanna în tot ceea ce face!