LEGO SERIOUS PLAY, sau cum se pot naşte din joacă proiectele în companii
Din ce in ce mai multe companii recurg la LEGO® SERIOUS PLAY®. Este vorba de o interfata consacrata…pentru copii, iar acum potrivita pentru companii si corporatisti. Mai precis, metodologia consta intr-un workshop care aduce la suprafata idei, propuneri si solutii pentru unele dintre cele mai complexe provocari ale unei organizatii: exercitii strategice, initiative noi in business, situatii interne de criza, decizii de relocare business sau segmente din business, proiecte complexe sau strategice in organizatie.
LEGO® SERIOUS PLAY® este un proces facilitat, iar rezultatele şi impactul acestuia sunt direct corelate atât la nivel individual, cât şi colectiv. Impactul este pozitiv asupra dinamicii grupurilor de lucru şi asupra rezultatelor obţinute prin munca în echipă. Se dezvoltă performanţa echipei, precum şi procesul de asumare a iniţiativelor în organizaţii.
Cu alte cuvinte, în momentul în care compania este în pană de idei sau doreşte să-şi consolideze echipa în vedere realizării strategice a proiectelor, apelează la un training de o zi sau două, timp în care angajaţii sunt provocaţi cu ajutorul jocului LEGO să-şi exprime cele mai inovative idei.
Echipa Exploratist, prin intermediul metodologiei LEGO® SERIOUS PLAY®, a reuşit să construiască în organizaţiile clienţilor un adevărat centru de inovaţie şi de asumare de idei şi iniţiative strategice. Astfel, piesele lego au devenit o metaforă, o reprezentare 3D pentru proiectele şi direcţiile strategice implementate. Exploratist este o agenţie boutique cu o echipă interdisciplinară, pasionata de tot ce înseamnă marketing şi hr experienţial.