Nicole Kidman, noua imagine a brandului de cosmetice Neutrogena
Nicole Kidman, frumoasa actriţă australiană în vârstă de 49 de ani, se află acum în centrul atenţiei, nu doar graţie rolurilor din filmul “Lion” (pentru care are o nominalizare la Oscarul din acest an, categoria cea mai bună actriţă într-un rol secundar) şi din “Big Little Lies” (seria HBO în care joacă alături de Reese Witherspoon şi Shailene Woodley), ci şi datorită mărcii americane de cosmetice Neutrogena, al cărei ambasador oficial a devenit de curând (conform hollywoodreporter).
Nicole Kidman, care a mai fost în trecut imaginea designerului vestimentar Jimmy Choo, a Chanel No. 5 (celebrul parfum lansat de creatoarea de modă franceză Gabrielle „Coco” Chanel) şi a mărcii de ceasuri de lux elveţiene Omega, reprezintă acum noua campanie Neutrogena, prin care brandul intenţionează să pună în valoare produsele sale cu protecţie solară.
“Asemenea Neutrogena, încerc mereu să explic importanţa protecţiei solare. Ar fi genial dacă am putea diminua astfel numărul bolilor de cancer de piele”, a declarant actriţa pentru PeopleStyle, recunoscând că, la cremele SPF 50 ale brandului, pe care le foloseşte de ani de zile, a adăugat cu plăcere cremele de hidratare şi anti-rid Ultra Sheer Dry-Touch Sunscreen, SPF 100 şi Rapid Wrinkle Repair Regenerating Cream.
“Pot spune că acum iubesc viaţa mai mult ca oricând, aşa încât sănătatea mea, ce include şi sănătatea pielii, este o prioritate”, a mai spus actriţa care completează astfel lista personalităţilor ce au reprezentat Neutrogena şi care le-a inclus, printre altele, pe Jennifer Garner, Kerry Washington, Hayden Panettierre şi Vanessa Hudgens.