Facebook vrea să ascundă mesajele care dezinformează şi pe cele cu caracter senzaţionalist
Facebook este pe cale de-şi pune în aplicare o nouă politică, şi anume aceea de a ascunde mesajele care dezinformează şi cele cu caracter senzaţionalist, au anunţat de curând reprezentanţii companiei potrivit The Independent. Din dorinţa de “a reduce link-urile de calitate slabă” în fluxul de ştiri al utilizatorilor, Facebook a făcut o cercetare solidă care arată că un mic grup de utilizatori „a partajat în mod obişnuit cantităţi mari de mesaje publice în fiecare zi„, ceea ce a dus la nedoritele spam-uri. Conform studiului, aceleaşi persoane care publicau cantităţi mari de posturi publice, au share-uit, de asemenea, conţinut de calitate scăzută.
„Prin luarea de măsuri ca aceasta, care să îmbunătăţească fluxul de ştiri, vom fi capabili să spunem mai multe poveşti pe care oamenii să le găsească informative şi care să reducă răspândirea clickbait-urilor, a senzationalismlui şi a dezinformării”, au declarat reprezentanţii Facebook.
Adiţional, Facebook lansează o nouă variantă a secţiunii Discover pentru Messenger, dedicată informării cu ajutorul Chatboţilor, softuri automatizate sau semi-automatizate realizate în special pentru a interacţiona cu clienţii şi a oferi o catitate mare de date în ceea ce priveşte punerea pe picioare şi dezvoltarea afacerilor mici.
Situat în colţul din dreapta jos al aplicaţiei Messenger, Discover – ce are ca scop transformarea Meesenger-ului într-o platformă de comunicare între utilizatori şi companii – are diferit (faţă de versiunea lansată în urmă cu câteva luni pentru un număr limitat de utilizatori) faptul că îmbină experienţele de chat personalizate cu cele automate într-un singur flux. Având la bază un principiu asemănător celui folosit de Pagini Aurii, nouă variantă Discover facilitează astfel accesul utilizatorilor la informaţiile dorite.