H&M îi iubeşte pe Millenials
Acum, la început de 2018, H&M este pe punctul de a lansa o nouă marcă, numită Nyden şi destinată exclusiv aşa numiţilor Millenials. Numită astfel pentru a sugera un hibrid de cuvinte suedeze ce includ „new” şi „it”, noua marcă vestimentară va fi lăsată pe mâinile lui Oscar Olsson, bărbatul sexy, cu barbă mare şi tatuaje pe corp, şi creierul din spatele H&M încă din 2013. El va fi cel care va face din Nyden un brand cu totul aparte, care nu se va focusa pe trenduri şi calendare de modă, ci pe colaborări indedite, definite de viziuni interesante, aşa cum sunt şi Millenials.
Reprezentanţii H&M nu au oferit prea multe date legate de noua marcă, în afara faptului că hainele vor putea fi cumpărate exclusiv online, că preţurile acestora vor varia în funcţie de produs şi că primii cu care va colabora Oscar Olsson vor fi tattoo artistul Doctor Woo şi actriţa suedeză Noomi Rapace.
„Dezvoltăm şi testează în permanenţă noi idei. Nyden este un start mai mic, despre care aşteptăm cu nerăbdare să vă spunem mai multe în curând„, a declarat (conform The Independent) un purtător de cuvânt al companiei despre cel mai nou brand al H&M, care vine după un altul lansat anul trecut, Arket, destinat bărbaţilor, femeilor şi copiilor, cu accent pe durabilitate şi calitate.