Twitter a făcut echipă cu Bloomberg pentru a difuza non stop ştiri tv
Twitter şi-a unit forţele cu agenţia de ştiri americană Bloomberg pentru a crea “un serviciu de streaming care să difuzeze, 24 din 24 de ore, şapte zile din săptămână, ştiri tv produse exclusiv pentru Twitter”, după cum scrie The Wall Street Jounal.
“Acesta va fi axat pe cele mai importante ştiri destinate publicului inteligent din întreaga lume şi va fi mai amplu decât cel din reţeaua noastră existentă „, a declarat directorul executiv al Bloomberg Media, Justin Smith. Noul serviciu, al cărui nume nu este cunoscut deocamdată dar care se aşteaptă să fie inaugurat în această toamnă, nu va difuza imagini cu care operează Bloomberg, ci ştiri ce vor fi transminse în direct de peste tot din lume precum şi video-uri postate, după o verificare amănunţită, de către utilizatori ai reţelei de socializare.
Twitter este cunoscut deja pentru lansarea unor programe live privind ştirile şi evenimentele sportive, printre cele mai cunoscute fiind cele rezultate din parteneriatele cu Bloomberg, în vederea transmiterii dezbaterilor prezidenţaiale de anul trecut, şi cu National Football League (NFL), ce viza transmiterea jocurilor sezonului trecut. Noul parteneriat cu Bloomberg este, însă, primul care vizează o alimentare video continuă pe platforma Twitter.