Winona Ryder, ambasador L'Oreal - LIFE.ro
Sari la conținut

Winona Ryder, ambasador L'Oreal

Adorabila Winona Ryder, pe care aţi văzut-o cel mai recent în ”Stranger Things”, seria americană science fiction de pe Netflix, va fi, aflăm de pe InStyle, noua imagine L'Oreal Paris.
Share this article

Adorabila Winona Ryder, pe care aţi văzut-o cel mai recent în ”Stranger Things”, seria americană science fiction de pe Netflix, va fi, aflăm de pe InStyle, noua imagine L’Oreal Paris. Actriţa în vârstă de 46 de ani – care făcea furor în filme precum ”The Age of Innocence”, ”Little Women”, ”Reality Bites” – va juca de data asta rolul de ambasador al liniei de produse Elvive Hair Care, dedicată îngrijirii şi prevenirii deteriorării părului.

Toată lumea are nevoie de o revenire iar noi spunem că părul deteriorat merită şi el una. În cazul Winonei, spre exemplu, ştim că de la televiziune până la covorul roşu, părul trece prin multe transformări – părul este uscat şi deteriorat„, explică Anne Marie Nelson-Bogle, vicepreşedinte senior marketing la L’Oréal Paris, accentuând ideea că orice păr are nevoie de o revigorare.

Winona Ryder va fi astfel centrul unei campanii ample, din care vor face parte şi actriţa Aja Naomi King (”How to Get Away with Murder”) şi fosta membra a grupului Fifth Harmony, cântăreaţa Camila Cabello, campanie ce va debuta chiar în noaptea aceasta, cu ocazia galei Globurilor de Aur.

Elseve a fost brandul numărul unu de îngrijire a părului din Europa şi lider în tratamente din 1971. Suntem încântaţi să aducem acum linia de îngrijire a părului în SUA sub numele de Elvive, cu o poziţionare focalizată, ce se adresează unui procent de 80% dintre femeile din SUA care se confruntă cu deteriorarea părului zilnic. Cu această lansare, sperăm ca oamenii să lupte împotriva deteriorării părului, pentru a-l putea avea frumos, revigorat în fiecare zi”, spune şi preşedintele L’Oréal Paris SUA, Tim Coolican încurajând folosirea produselor L’Oreal mai ales pe timpul iernii, când părul se poate deteriora mult mai uşor.

Nu întâmplător, campania se numeşte ”The Comeback”, aluzie atât la întoarcerea, după o pauză lungă, a actriţei Winona Ryder pe ecran, dar şi la reinventarea unei linii de cosmetice de renume.

Ryder se alătură astfel altor personalităţi ce au reprezentat  L’Oréal, printre care se regăsesc

Helen Mirren, Julianne Moore şi Freida Pinto.

Share this article

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora