Stella Artois România şi Romanian Golf Association (RGA) au organizat prima competiţie de golf sub brandul Stella Artois, în Bulgaria pe terenul BlackSeaRama. Turneul a avut loc sâmbătă 28 mai şi a reunit 76 jucători de golf, împărţiţi în 4 divizii, una pentru doamne şi trei pentru domni, cele din urmă fiind delimitate în funcţie de nivelul de competenţă al jucătorilor (denumit în limbajul specific „handicap”). Pentru Diviziile A, B, C şi Ladies, formatul de joc a fost Stableford net calculat la 75% din handicapul fiecărui jucător.
„Este primul turneu de golf pe care Stella Artois l-a organizat cu ajutorul RGA în România, dar ne dorim să devenim un partener tradiţional al evenimentelor dedicate celor pasionaţi de acest sport. Este o combinaţie extrem de reuşită fiindcă atât golful cât şi berea Stella Artois sunt adevărate simboluri ale eleganţei şi oferă experienţe unice. Le mulţumim tuturor pentru participare şi îi aşteptăm şi la următoarele evenimente dedicate jucătorilor de golf”, a spus Nuşa Bordei, Brand Manager Stella Artois România.
„Ne bucurăm că Stella Artois, un brand apreciat la nivel internaţional, a decis să investească în golf şi le mulţumim pentru acest turneu, foarte apreciat de membrii noştri şi de invitaţii acestora. Sperăm ca în anii care urmează să dezvoltăm infrastructura de golf astfel încât să putem organiza următoarele competiţii şi acasă, la Bucureşti”, a precizat Florin Segărceanu, Preşedintele Romanian Golf Association.
Câştigătorul acestei competiţii, jucătorul care a avut cel mai bun scor stableford brut al zilei şi 28 puncte, a fost Bruno Negoiţă, antreprenor. „Astăzi am învăţat că poţi să pierzi 4 mingi şi să faci 3 X-uri şi, totuşi, să câştigi turneul la brut”, a spus acesta la ceremonia de premiere organizată pe terasa clubhouse-ului BlackSeaRama.
Podiumul Diviziei A a aparţinut Ardealului, aşa cum au concluzionat şi organizatorii în cadrul ceremoniei de premiere. Marian Roman, director General în cadrul CA Immo s-a clasat pe locul 1 cu 33 de puncte, iar Călin Stoia şi Dorin Mateiu, fiecare cu 32 de puncte, pe locul al doilea şi respectiv al treilea. Premiul diviziei pentru Longest Drive a revenit lui Dorin Mateiu, iar Nearest to the Pin lui Cornel Dănilă.
„A fost o vreme superbă contrar tuturor prognozelor meteo. Trebuie să le mulţumesc partenerilor de joc pentru răbdarea cu care mi-au găsit toate mingile împrăştiate în rough”, a spus Marian Roman, aflat pe poziţia întâi a podiumului.
Câştigătorul Diviziei B a fost Ashley Dyer, cu 38 puncte, urmat de Ionuţ Sisu cu 34 puncte şi Mircea Iordache cu 32 puncte. Premiile pentru Longest Drive şi Nearest to the Pin au fost adjudecate de către antreprenorul braşovean Gabriel Stan.
La divizia C, Mihai Ţecu s-a remarcat pe locul întâi cu un scor impresionant de 47 de puncte, Andrei Cionca pe locul al doilea cu 43 de puncte şi Marius Scuta pe locul al treilea, cu 40 de puncte. Premiul pentru Longest Drive a mers catre Ion Avram, iar cel pentru Nearest to the Pin a fost adjudecat de către Andrei Cionca, CEO al Casei de Insolvenţă Transilvania.
Pe podiumul diviziei Ladies, compusă din 22 jucătoare de golf, au urcat Cătălina Aldea pe locul întâi cu 36 de puncte, Ioana Iavorschi cu 33 de puncte pe locul al doilea şi Tana Pazara, cu 31 puncte – pe locul al treilea. Premiul pentru Longest Drive a revenit Iuliei Stanciu, iar cel pentru Nearest to the Pin, Andei Dinu.
„Sunt foarte fericită pentru rezultatul pe care l-am obţinut. Mi-am dorit să joc mai bine şi să îmi scad handicapul. Pentru asta trebuie să mulţumesc soţului meu care mă motivează permanent, antrenorilor mei Mihai Olaru (RIP) şi Gabi Toader, şi tuturor celor care m-au încurajat spunând că rezultatele nu vor întârzia să apară. Mulţumesc, de asemenea minunatelor partenere de joc şi felicit organizatorii şi sponsorii pentru tot cadrul asigurat”, a precizat în Cătălina Aldea în cadrul ceremoniei de premiere.
Co-sponsorii acestui eveniment a fost Wilson şi Stejarii Driving Range, care a oferit crose de golf celor care au ocupat locul întâi. WorldClass a oferit tuturor participanţilor carduri de acces valabile o săptămână în cluburile WorldClass, iar câştigătorilor abonamente de 6 luni în Le Club – W by WorldClass. Cramele Oprişor au oferit vinurile consumate la acest eveniment. Pe lângă mingi şi accesorii de golf, organizatorii au oferit şi premii speciale. După o îndelungă dezbatere, juriul a decis şi a premiat pe norvegianul Torgeir Olsen pentru cea mai apreciată ţinută de golf şi pe Gelu Matei pentru „Best Stella Artois Drinker”.