Ce mai poate aduce nou ambalajul unei băuturi? Challenge accepted, ar spune Coca-Cola – un brand care îşi transformă permanent ambalajele pentru a le oferi consumatorilor cele mai inedite experienţe. Ei bine, ca să obţină un WOW de la consumatorii din România, brandul a făcut echipă cu INNA pentru inovaţia verii: dozele muzicale Coca-Cola Zero Zahăr, care îţi oferă în exclusivitate noul album al artistei, compus chiar de ea.
Să scoţi o piesă din frigider sau să dai play unei doze a devenit posibil vara aceasta, printr-o colaborare Coca-Cola Zero Zahăr şi INNA. Rezultatul ei? De patru ori WOW: noul album al artistei, lansat exclusiv pe doze. Pare science fiction dar, în realitate, e extrem de simplu: cele patru piese noi – Locura, Si, Mama, Iguana şi La vida – pot fi ascultate dacă scanezi cu Shazam una dintre noile doze, ediţie limitată. Nu ai nevoie de altceva decât un telefon pe care să ai aplicaţia instalată.
Surprizele nu s-au oprit aici: fanii au putut să asiste la concertul de promovare a noului album au beneficiat de acces, prin acelaşi mecanism – scanând dozele în ziua evenimentului. De data aceasta, în locul piesei de pe doză, au putut asculta un live session INNA în exclusivitate.
Dozele muzicale sunt cea mai recentă inovaţie de la Coca-Cola. Brandul şi-a obişnuit consumatorii cu cele mai cool experienţe muzicale, pe care le pot accesa cu uşurinţă, cu ajutorul telefonului mobil. Până la următoarea surpriză pe care ţi-o pregăteşte brandul, nu uita să ţii telefonul şi căştile la îndemână, când savurezi o doză de Coca-Cola Zero Zahăr.