Viaţa reală vs Social Media. Cum arătau pe vremuri unii dintre cei mai populari influenceri din România
De când e lumea şi pământul mulţi dintre oameni au fost preocupaţi de capra vecinului. Şi tot cam de atunci iarba era mai verde în ograda altuia, vaca dădea un lapte mai bun sau, în zilele noastre, pielea vecinei e mai netedă, iar barba vecinului, mai bine îngrijită. Iar Social Media nu ajută deloc în acest sens. Deschide orice pagină de Facebook, Instagram sau TikTok şi vei vedea oameni ca scoşi din cutie, cu vieţi aparent perfecte. În fapt, lucrurile nu sunt niciodată cum par la prima vedere, aşa că am zis să fac un experiment legat de viaţa reală vs Social Media şi să văd cum arătau unii dintre cei mai urmăriţi influenceri autohtoni înainte de a cunoaşte popularitatea pe internet.
Viaţa reală vs Social Media – Alina Ceuşan
Cu aproape 1 milion de urmăritori pe Instagram, Alina Ceuşan a pornit de la 0 în Social Media şi a devenit în ultimii ani una dintre cele mai relevante voci în zona de fashion şi beauty. A pornit blogul pe când era studentă, ca pe un proiect pentru facultate, dar spre deosebire de ceilalţi colegi, care le-au închis ulterior, ea şi-a dat seama că îi place tot ce face acolo şi a continuat. Pe parcursul anilor imaginea ei s-a schimbat însă mult şi nu doar cu ajutorul stiliştilor, ci şi al medicilor. A făcut o rinoplastie, un implant mamar şi şi-a remodelat buzele, însă nu a făcut un secret din aceste intervenţii.
Citeşte şi: Alina Ceușan, influencer: „Și eu, și Raul, și părinții noștri, cred că suntem niște copii care s-au întâlnit, s-au prins de mână și au încercat să-și ia viața în mâini, să vadă ce iese!” – LIFE.ro
Carmen Grebenişan
Carmen Grebenişan este şi ea blogger de beauty, fashion şi lifestyle, cu aproape 700.000 de fani pe Instagram. Este şi prietena Alinei Ceuşan, cele 2 lansându-se împreună în Social Media şi fiind de multe ori confundate din cauza asemănării izbitoare. Pe vremuri cele 2 nu erau atât de uşor de confundat, însă schimbările făcute în ultimii ani le-au transformat pe cele 2 în surori gemene.
Ana Morodan
Contesa digitală, cum s-a autointitulat, Ana Morodan este unul dintre primele personaje autohtone care şi-au construit imaginea cu ajutorul Social Media. Fosta avocată specializată în divorţuri a evoluat rapid de la influencer la antreprenor, folosind influenţa din online pentru a-şi promova business-urile. Nu s-a ferit să vorbească despre lifting-urile făcute sau injecţiile cu acid hialuronic, dar spune că stilul cameleonic are prea puţin de-a face cu intervenţiile de acest gen.
Adelina Pestriţu
Are peste 1,8 milioane de urmăritori doar pe Instagram şi este imaginea unor branduri celebre de la noi, câştigând mii de euro pentru un contract simplu de publicitate în Social Media. În tinereţe a fost dansatoare într-un club din Ibiza, apoi a atras atenţia presei de la noi după ce s-a căsătorit cu Liviu Vârciu.
A lucrat ca model, a pozat pentru Playboy, apoi a început să cocheteze cu lumea televiziunii. Dezvoltarea pe Social Media a fost însă cea care i-a adus popularitatea şi cei mai mulţi bani. Are şi ea la activ o rinoplastie, un implant mamar, iar diferenţele faţă de primii ani în showbiz sunt vizibile cu ochiul liber.
Dorian Popa
Spui Dorian Popa, spui „Înoată, Cheluţu”. Cu peste 2,3 milioane de followers pe Instagram, vloggerul cunoscut şi drept cântăreţ şi actor este unul dintre cei mai urmăriţi influenceri din România. S-a lansat în urmă cu 10 ani, cu trupa Lala band în serialul Pariu cu viaţa, iar de atunci a avut grijă să-şi ţină fanii conectaţi permanent la viaţa sa, lucru care i-a crescut şi numărul de urmăritori şi valoarea contractelor. A muncit şi la fizicul său, dovadă fotografiile din adolescenţă.