Crystal Pepsi readuce aroma anilor ’90 începând cu 14 august
Crystal Pepsi, una din cele mai îndrăgite răcoritoare fără cofeină de la PepsiCo, care avea nenumăraţi fani la începutul anior ’90, va fi relansată în această vară, pe 14 august. Deşi băutura s-a mai bucurat de o scurtă revenire vara trecută, când a fost lansată o ediţie limitată, acum producătorii speră ca aceasta să rămână mult timp pe rafturile magazinelor. Mai ales că cererile sunt foarte mari, după cum scrie InStyle. În acest sens va fi lansat şi un turneu american, Crystal Pepsi Throwback Tour, ce va consta într-o serie de concerte gratuite, pe care le vor susţine, între 1 şi 14 august, pe diverse stadioane, artişti reprezentativi epocii în care a fost lansat Crystal Pepsi: Busta Rhymes, Mark McGrath (de la Sugar Ray) şi Salt-N-Pepa (primul grup feminin de rapp).
„Din anii ’90 până astăzi, Pepsi a fost un brand foarte conectat la muzică şi baseball. Suntem încântaţi să vedem că acest turneu special va prinde viaţă şi să sărbătorim ultima întoarcere a Crystal Pepsi„, spune Chad Stubbs, vice-preşedinte marketing al brandului.
Vândut în SUA şi Canada între 1992 şi 1993, şi pe o perioadă mai lungă de timp în Europa, cunoscut cu numele de „alternativă clară” pentru cola normală şi purtând, la vremea aceea, sloganul „You’ve never seen a taste like this„, Crystal Pepsi readuce astfel nu doar una din aromele Pepsi, ci şi aroma anilor ’90. Sticlele de Crystal Pepsi vor fi valabile pentru 1,79 dolari.